Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:54:20 GMT

اذعان صهیونیستها به ناکارآمدی گنبد آهنین

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۵۸۵۵

اذعان صهیونیستها به ناکارآمدی گنبد آهنین

به گزارش خبرگزاری مهر، العهد در مطلبی با اشاره به ناکارآمدی گنبد آهنین در مقابله با موشک‌هایی که از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده، آورده است: چرا گنبد آهنین در مقابله با موشک‌های شلیک شده از غزه شکست خورد؟ منابع وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «عمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی اسرائیل و سرهنگ «کوخاف» فرمانده نظامیان پدافند این رژیم ضمن بازدیدی از واحدهای پدافند هوایی به واکاوی دلایل عدم رهگیری موشک‌های شلیک شده از غزه از سوی گنبد آهنین پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العهد نوشت: تحقیقات مشخص ساخت که در هر حادثه‌ای عوامل مختلف فنی دخیل هستند که مانع عمل گنبد آهنین می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اذعان کرد: ما به نتیجه نهایی مطلوبی نرسیدیم و موفقیتی به دست نیاوردیم و به تحقیقات ادامه خواهیم داد.

وی در عین حال مدعی شد: ما تمام تلاش خود را برای حمایت از حریم هوایی مان به کار می‌گیریم.

العهد گزارش داد: همچنین نتایج اولیه تحقیقات درباره شلیک تانک اسرائیلی به سوی مرکز دیده بانی حماس در غزه بر خلاف دستورات، منتشر و مشخص شد که شلیک در نتیجه سوء برداشت افسر اسرائیلی از طریق بی سیم بوده است و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد و به آن به شکل جدی می‌نگرد و آنرا خطرناک می‌داند.

کد خبر 5078695

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عربستان سعودی جو بایدن ایران دونالد ترامپ افغانستان مایک پمپئو روسیه ویروس کرونا سوریه گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس