Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به پلمب شش واحد صنفی متخلف توسط پلیس گفت: خودروهای خاطی محدودیت‌های کرونایی در اردستان ۱۵۰ میلیون ریال جریمه شدند. - اخبار استانها -

 سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در اردستان، اظهار داشت شعار پلیس با هم برای امنیت و سلامت است و با توجه به مصوبات ستاد کرونا در شهرستان اردستان خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود به شهرستان اردستان را در ایام طرح ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ورود خودروهای غیر بومی ممانعت می‌شود و در صورت مشاهده منجر به اعمال قانون می‌شود که در این ارتباط جرائم یک میلیونی و 500 هزار تومانی شامل حالشان می‌شود و بر این اساس  به این نکته حتما توجه داشته باشند که هیچگونه اغماضی صورت نمی‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: موضوع تردد شبانه هم برای همشهریان گرامی از ساعت 9 شب تا چهار صبح ممنوع بوده و اگر سلامت خود، خانواده و دیگران برایشان ارزشمند است تابع قانون باشند و تا پایان طرح از تردد شبانه خودداری کنند.

جریمه 5 هزار خودرو از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد دو هفته‌ایخودروهای غیربومی در بروجرد یک میلیون جریمه می‌شوندصدور 4000 برگه تردد محدودیت‌ها کرونایی در رشت؛ افراد بومی دارای پلاک غیربومی با ارائه مستندات به پلیس جریمه نمی‌شوند

وی ابراز داشت: پلاک‌های بومی برای تردد شبانه در صورت نیاز می‌توانند مجوزهای تردد را از مراجع ذیصلاح دریافت کنند و افراد بومی که خودروهای آن‌ها پلاک غیر بومی است هم باید مجوز تردد را داشته باشند و پلیس مایل به جریمه هیچ کس نیست اما افرادی که بر خلاف قانون عمل کنند مجبور به جریمه می‌شویم.

هاشمی‌زاده بیان کرد: در دو روز گذشته طرح در شهرستان اردستان افراد و صنوفی که قانون را رعایت نکرده‌اند جریمه شدند که نتیجه اجرای طرح کنترل تردد خودروها توسط پلیس اردستان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هفت مورد جریمه یک میلیون تومانی٬ 16 مورد جریمه پانصد هزار تومانی،  185 مورد تذکر لسانی، 96 مورد عودت خودروهای غیر بومی به خارج از شهرستان، شش مورد پلمپ واحدهای صنفی و 53 مورد بازدید از اصناف و 23 مورد تذکر و آموزش صنوف بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ضمن اشاره به جریمه خودروها در زمان منع تردد شبانه تاکید کرد: خودروهای بومی که نباید تردد شبانه داشته باشند هم در صورت رعایت نکردن قانون برای هر بار رویت توسط دوربین‌های پلیس مبلغ 200 هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/802/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان اردستان تردد شبانه غیر بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند