Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار نورالله طاهری روز دوشنبه افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور متأسفانه این بی‌تدبیری از سوی هیأت امنای این ۲ امامزاده انجام شد.

وی ادامه داد: این بنرها بدون هماهنگی با دهیاری‌ها و توسط هیأت امنای امامزاده‌های مربوطه نصب شد که متأسفانه این بی‌تدبیری و کج سلیقگی در این روزهای کرونایی و افزایش آمار فوت هموطنان خوراک برخی رسانه‌های معاند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری خاطرنشان کرد: امامزاده‌ها زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه بوده و هیأت امنا توسط این اداره تعیین می‌شود که در همین خصوص تذکرات لازم به اداره اوقاف برای جلوگیری از اتفاقات مشابه شهرستان داده‌شد.

وی تصریح کرد: خرید و فروش قبور در برخی اماکن از قدیم الایام مرسوم بوده‌است اما این شکل از کار و عدم زمان‌شناسی با توجه به وضعیت حاکم بر کشور قصوری بود که از سوی هیأت امنای این دو امامزاده رخ داد.

به گزارش ایرنا،  شهرستان شهریار با جمعیتی بالغ بر ٧٠٠ هزار نفر شامل شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر، شش دهستان و ۳۹ روستا است.

برچسب‌ها بهشت زهرا(س) ویروس کرونا شهرستان شهریار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا س ویروس کرونا شهرستان شهریار بهشت زهرا س ویروس کرونا شهرستان شهریار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود

 دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.   آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.   روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.   علی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.   وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.   دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • قدردانی از معلمان روستای ژان شهرستان دورود+گزارش
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • سیلاب در روستای انگشتجان بخش تسوج شهرستان شبستر
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات