Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس آلمانی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت دارای سابقه تدریس A1 -B1 داشتن مدارک مرتبط از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09190114515 ایمیل gamatehran@gmail.com

 

پربیننده ترین آغاز ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو چه خبر از آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش؟ تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران تایید شد استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟! ۱۱۴۵نفر در اورژانس کشور استخدام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری