Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با بیان این‌که نامه‌نگاری مدیرکل توسعه دفتر مهندسی ساختمان تحت فشار بوده است،‌گفت: اضافه پرداخت ۲.۴ میلیارد تومانی مشکل سیستمی بود که حل شده است. - اخبار اقتصادی -

سعید سعیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با ارائه توضیحاتی درباره اضافه واریزی 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد تومانی به برخی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار کرد:‌ پرداخت حق‌الزحمه ناظران از سال 96 سیستمی شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: با توجه به این‌که حساب‌های سازمان نظام مهندسی در یکی از بانک‌های داخلی بود به اعضا اعلام کردیم در این بانک افتتاح حساب کنند که حدود 95 درصد از آنها این کار را انجام دادند.

وی با بیان این‌که 95 درصد مبدا و مقصد تراکنش‌ها یک بانک شد،‌ افزود: سال 96 که این سیستم راه‌اندازی شد ابتدا ایراد و گپ‌هایی داشت که به مرور رفع شد. این در حالی بود که حدود 5 درصد از مهندسان به هر دلیلی افتتاح حساب را انجام ندادند و مبالغ به صورت دستی چک کشیده می‌شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران یادآور شد: اگر به یاد داشته باشید 15 میلیارد تومان سال 97 به همین ترتیب اختلاس شد که البته تمام این مبلغ به حساب سازمان نظام مهندسی بازگشته و مسببان آن در دادگاه هستند.

سعیدیان در خصوص نامه مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان به مدیرکل راه و شهرسازی تهران مبنی بر پیگیری موضوع پرداخت‌های غیرمجاز مازاد و تکراری به میزان تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان گفت: اولا این مبلغ 2.4 میلیارد تومان بوده نه 2.5 میلیارد. دوما این مسئله بلافاصله توسط سازمان شناسایی و اقدامات لازم در رابطه با آن انجام شده است.

وی با بیان این‌‌که مشخص است این نامه‌نگاری تحت فشارهایی صورت گرفته است، اضافه کرد: مطابق بررسی‌های انجام شده از 2000 تراکنش، برای 71  تراکنش رسید دریافت نشده و به همین دلیل دو بار پرداخت شده است.

وی بیان کرد:‌ مبلغ این 71 تراکنش 2 میلیارد و 400 میلیارد تومان بوده که بیشتر آن به سازمان بازگشته و مشخص شد تراکنش‌ها برای کدام شرکت تکرار شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران یا یادآوری این‌که شهریور ماه نصف این مبلغ به سازمان برگشت داده شد،‌اظهار کرد: این موضوع حل و فصل شده است. در این ماجرا یک شرکت عمده دریافتی را به مبلغ حدود 1.2 میلیارد تومان داشته است.

سعیدیان با تاکید بر این‌که نیازی به نامه‌نگاری مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان به مدیرکل راه و شهرسازی تهران نبود، تصریح کرد: این مسئله فقط یک اشکال سیستمی بود و برای جلوگیری از تکرار آن  درصورت عدم دریافت رسید، سیستم دیگر بلافاصله پرداخت را انجام نمی‌دهد و این زمان به یک هفته افزایش یافته است.

وی همچنین گفت: انحلال یا تعطیلی سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران به دلیل این موضوع مطرح نیست.

احتمال انحلال یا تعطیلی سازمان نظام مهندسی استان تهران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان میلیارد تومان استان تهران نامه نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران