Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی طی نامه‌ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان، رحلت عالم عامل، زاهد پارسا، مجاهد همیشه در صحنه ولایتمدار، مردم دوست خدامحور و بسیجی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید یحیی جعفری رضوان الله تعالی علیه را به خانواده، روحانیت معظم، مردم غیور استان کرمان و دیار سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از نامه آمده است: اینجانب تلاش‌های مخلصانه آن مرحوم را در دوران اوج انقلاب از نزدیک شاهد و ناظر بودم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: عشق و محبت آن مرحوم به دفاع همیشگی از ارزش‌های اسلامی، خدمات بیاد ماندنی و همیشه جاویدش در سنگر نماز جمعه و خطبه و خطابه و دعوت او به تقوا از یاد نمازگزاران و دوستدارانش نخواهد رفت. او که از شیفتگان امام راحل و مریدان مقام معظم رهبری بیشمار می‌آمد تا زنده بود در این راه کوشید و همگان را به پیروی از ولایت فقیه و پابرجا در مسیر شهیدان دعوت کرد

او در پایان از خداوند منان خواستار آرامش روح با عظمت آن مرحوم و همنشینی با ائمه هدی علیهم صلوات الله و اجداد ظاهرینش را آرزو کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت امام جمعه کرمان وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۶۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر

در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره‌ای بیماری در گذشت.

 


منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی