Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@04:39:56 GMT

حرص و جوش حمیداوی در استادیوم دستگری

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۰۸۴

حرص و جوش حمیداوی در استادیوم دستگری

حمیداوی دیروز در استادیوم دستگری همه دقایق بازی شهر خودرو در برابر پیکان را ایستاده تماشا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیداوی طبیعتا به عنوان مالک باشگاه شهر خودرو دوست داشت تیمش در دومین مصاف فصل جاری هم پیروز از میدان خارج شد اما این حریف بود که گل برتری را به ثمر رساند و بعد از گل هم تلاش وافری برای اداره بازی داشت و در نهایت برنده از زمین بازی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرص و جوش مالک باشگاه در سکوها کمتر از مهدی رحمتی در کنار زمین نبود. البته مالک باشگاه شهر خودرو دقایقی هم به خاطر از جریان افتادن بازی عصبانی شد و معتقد بود پیکانی ها در حال اتلاف وقت بازی هستند. او از روی سکوها به این موضوع معترض بود ودر پایان بازی هم وارد زمین شد و این موضوع را رسما به تیم داوری و حتی بازیکنان و کادر فنی تیم حریف انتقال داد.

 

به هر صورت پرونده این بازی با همه حواشی که داشت برای پیکان و شهر خودرو بسته شد و دو تیم باید مهیای بازی بعدی شوند. در فوتبالی که اتلاف وقت از سوی داور محاسبه و در پایان بازی لحاظ می شود جای ناراحتی برای هیچ تیمی وجود ندارد و شاید در این دقایق اگر شهر خودرو با آرامش بیشتری به بازی ادامه می داد در نهایت می توانست نتیجه بازی را برابر کند. البته مهدی تارتار رسما گفت اصلا به تیمش اتلاف وقت یاد نداده و اگر بازیکنی به زمین افتاده حتما مصدوم شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!