Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:42:35 GMT

طلسم‌شکنی مهاجم سابق پرسپولیس؛ هفتی که هشت نشد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۰۸۶

طلسم‌شکنی مهاجم سابق پرسپولیس؛ هفتی که هشت نشد

به گزارش ایرنا، تنها ۲ هفته از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گذشته و در این مدت هشت پنالتی از سوی داوران گرفته شده است. پیکان و فولاد در این بین صاحب ۲ پنالتی شده‌اند و در سوی مقابل صنعت نفت ۲ پنالتی به ضررش گرفته شده است.

هفت پنالتی نخست اعلام شده همگی تبدیل به گل شد. ساسان انصاری از فولاد به ذوب گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد شیری از نساجی دروازه آلومینیوم را باز کرد. حجت حق وردی از پیکان موفق شد دروازه صنعت نفت را باز کند. طالب ریکانی از صنعت نفت به پیکان گل زد. وریا غفوری از استقلال توانست دروازه محسن فروزان را باز کند و در سوی مقابل شیمبا از فولاد توانست سید حسین حسینی را مغلوب کند.سیامک نعمتی هفتمین بازیکنی بود که پنالتی‌اش تبدیل به گل شد؛ مقابل او فرزین گروسیان از صنعت نفت بود.

نهایتا پنالتی هشتم از راه رسید. امیر روستایی مهاجم پیشین پرسپولیس و تازه وارد پیکان پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او توسط میلاد فراهانی گرفته شد تا سرانجام یک دروازه‌بان در برابر ضربه پنالتی موفق عمل کند.

از هشت پنالتی گرفته شده ۶ پنالتی در نیمه های دوم بوده و تنها ۲ پنالتی در نیمه نخست. حال باید دید در ۲۸ هفته باقیمانده عملکرد بازیکنان و دروازه‌بانان در این موقعیت حساس چگونه خواهد بود. فعلا ۸۷ درصد پنالتی ها تبدیل به گل شده است.

برچسب‌ها تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد اخبار کنکور صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری

به گزارش ورزش سه کاپیتان پرسپولیسی‌ها که  در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر  از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه  عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران  را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که  با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌ها بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد  اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می زند دست او را خواند و ضربه اش را مهار کرد.

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد