Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هاجَستم و واجَستم»، اثر افسانه شعبان‌نژاد در حالی برای سومین‌بار از سوی کانون پرورش فکری باز نشر شد که آثار این شاعر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، کتاب «هاجستم و واجستم» 10 شعر خردسال شعبان‌نژاد را در بردارد که با توجه به ادبیات فولکلور ایران سروده شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویرگری کتاب «هاجستم و واجستم» را که مناسب کودکان بالای چهار سال (نوباوه) است را فرشته نجفی بر عهده دارد.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: هاجستم و واجستم/ کنار گل‌ها جستم/ زنبور زرد ناقلا/ داد زد و گفت: «جلو نیا/ باغچه گل مال منه/ زنبوره نیشت می‌زنه».

کتاب «هاجستم و واجستم» که برای اولین‌بار در سال 1387 از سوی کانون به چاپ رسیده است، با شمارگان دو هزار و 500 نسخه برای سومین مرتبه بازنشر شد.

در مجموع شمارگان کتاب 24 صفحه‌ای «هاجستم و واجستم» به 25 هزار نسخه رسیده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با قیمت 10 هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی خریداری کنند.

پیش‌تر نیز از این نویسنده و شاعرِ کودک و نوجوان بیش از 40 عنوان کتاب همچون «هدیه خاله نگین»، «زنبور و سیبب قرمز»، «باغ فرشته‌ها»، «بهار گمشده»، «صدای صنوبر»، «دختر کدو تنبل»، «خانم چمن و درخت زردآلو»، «پرنده گفت شاعرم»، «یک شعر بی‌طاقت»، «ارنگ ارنگ بگو چه رنگ؟»، «باغ هزار دخترون»، «اُردک خواب‌آلود»، «چتری از گلبرگ‌ها»، «بزغاله‌های ابری» و ... از سوی انتشارات کانون پرورش فکری منتشر شده است.

شعبان‌نژاد همچنین ترجمه کتاب‌های «زیر نور ماه»، «خوشمزه‌ترین کلوچه»، «روباه قرمز سلام» و «چشم‌های زمستان» را نیز از تولیدات کانون بر عهده داشته است.

برخی از آثار این نویسنده همچون «این طرف صحرا، آن‌ طرف صحرا»، «باغ هزار دخترون» و «روزی روزگاری» (از مجموعه قصه‌های مولوی) از سوی انتشارات کانون به خط بریل منتشر شده است. کتاب «این طرف صحرا، آن‌ طرف صحرا» اثر شعبان‌نژاد به زبان کُردی نیز به چاپ رسیده است.

6 اثر پرمخاطب کانون پرورش فکری به خط بریل منتشر شدتوزیع 1000 بسته فرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق محروم سیستان و بلوچستانبرگزاری بیش از 10 هزار برنامه فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به صورت مجازیشرکت کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان گروه سنی کودک کانون پرورش فکری ادبیات کودک و نوجوان گروه سنی کودک کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری شعبان نژاد طرف صحرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین