Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:05:40 GMT

روزانه ١٢ تن مرغ در شهرستان صومعه سرا توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۱۱۲

روزانه ١٢ تن مرغ در شهرستان صومعه سرا توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، داوود توفیقی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا با بیش از ٢٠٠ واحد تولیدی مرغداری نباید با کمبود مرغ مواجه شود.

وی تأکید کرد: باید شرکت‌های تولید کننده مرغ در سطح صومعه سرا، مرغ مورد نیاز این شهرستان را تأمین کنند.

توفیقی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تصمیمات غیر کارشناسی هم اکنون کشتارگاه گیلان با ٢٠٠ کارگر که جز منابع ملی کشور و شهرستان صومعه سرا محسوب می‌شود در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرمانداری صومعه سرا تأکید کرد: مصوبات جلسات تنظیم بازار لازم الاجرا بوده و هر گونه کم کاری از سوی دستگاه‌های مرتبط غیر قابل قبول است.

توفیقی با اشاره به اینکه تعاونی مرغداران شهرستان صومعه سرا موظف به معرفی مکانی جهت ذخیره تنخواه نهاده‌ها است، افزود: باید لیست مرغدارانی که مرغ آماده تحویل می‌گیرند جهت نظارت بر روند توزیع در اختیار تعاونی قرار گیرد و تعاونی نیز موظف است در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن گزارش آن را به جهاد کشاورزی و اداره صمت ارائه دهد.

وی با بیان اینکه تأخیر در توزیع نهاده‌های دامی مرغداران پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: در صورت مشاهده تأخیر و تعلل در توزیع مراتب از سوی تعاونی مرغداران به معاونت امور دام سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام شود.

توفیقی گفت: همچنین باید لیست روزانه تولید مرغ شرکت سپید ماکیان از سوی معاونت امور دام جهاد کشاورزی گیلان به اداره صمت و جهاد کشاورزی این شهرستان اعلام شود.

کد خبر 5078795

منبع: مهر

کلیدواژه: توزیع گوشت مرغ صومعه سرا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بسیج بارش برف بوشهر ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد شهرستان صومعه سرا جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و اجرای حکم تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی سال گذشته 39 فقره تغییر کاریری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ساری قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: با قلع و قمع این تغییر کاریری های غیرمجاز 228 هزار و 970 متر مربع به اراضی کشاورزی این شهرستان چرخه تولید بازگشت.

 

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییرکاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد. 

 

علوی گفت: ساخت و ساز در زمین های کشاورزی، امنیت غذایی را تهدید می کند و بهتر است مردم از خرد کردن اراضی زراعی و تبدیل آن به ویلا بپرهیزند و سرمایه خود را هدر ندهند. 

   

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد