Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:00:11 GMT

دیروز چند نفر در جهان به جمع کرونایی‌ها پیوستند؟

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۱۴۱

دیروز چند نفر در جهان به جمع کرونایی‌ها پیوستند؟

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۸ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۱۲ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۶۷۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۰ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۴۵۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۳۶ هزار و ۶۲۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۲ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۶۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۶۲ هزار و ۶۹۶ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۴ هزار و ۴۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۳۱۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۳۳ هزار و ۷۷۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۸ هزار و ۶۱۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۷۱ هزار و ۴۰۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۶۹ هزار و ۱۹۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های فرانسه، روسیه، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۰۸، ۲ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۹، یک‌میلیون و ۵۸۹ هزار و ۲۱۹، یک‌میلیون و ۵۱۲ هزار و ۴۵ و یک‌میلیون و ۴۰۸ هزار و ۸۶۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های آرژانتین با یک‌میلیون و ۳۷۰ هزار و ۳۶۶ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۲۴۸ هزار و ۴۱۷ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۸ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۶۶۱، ۷ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۵۴۰ و ۵ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۵۰۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: فردا

کلیدواژه: آخرین آمار جهانی کرونا ابتلای کرونا فوتی کرونا دست داده اند یک میلیون ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
  • دستگیری تنها چهار نفر متخلف در آزمون دیروز
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد