Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از المیادین، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز، دوشنبه در صفحه توئیتر خود به سفر مخفیانه بنیامین نتانیاهو به ریاض واکنش نشان داد و گفت این سفر مقدمه عادسازی کامل روابط عربستان و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: به دنبال استقبال مسئولان سعودی از عادی سازی روابط ریاض و تل آویو، نتانیاهو به منظور فراهم شدن زمینه عادی سازی روابط، به عربستان سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام تاکید کرد، متجاوزان به یمن مانند عربستان، امارات، بحرین و سودان قصد دارند به طور کامل، رسمی و علنی درگیر پروژه صهیونیسم شوند.

وی تصریح کرد: عربستان به جای دفاع از جهان اسلام و به جای آنکه مکه مکرمه و مدینه منوره قبله مسلمانان باشد، به مرکز توطئه علیه مسلمانان تبدیل شده است.

عبدالسلام گفت: سازشگران همه امکانات نظامی و مادی خود را در جنگی نامحدود علیه ملت یمن به کار می‌برند تا تصویر و واقعیت تجاوز به یمن به عنوان یک تجاوز آمریکایی-صهیونیستی روشن شود.

رسانه‌های اسرائیلی امروز گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیروز یکشنبه در سفری «محرمانه» به عربستان سعودی رفت.

برچسب‌ها جنبش انصارالله عربستان سعودی بنیامین نتانیاهو فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش انصارالله عربستان سعودی بنیامین نتانیاهو فلسطین جنبش انصارالله عربستان سعودی بنیامین نتانیاهو فلسطین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد