Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی از توزیع بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط این نهاد از ابتدای شیوع کرونا خبر داد. - اخبار استانها -

هادی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: 210 هزار بسته معیشتی در میان خانواده‌های کم درآمد و نیازمند جامعه از ابتدای شیوه ویروس کرونا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی بیان کرد: در حال حاضر به صورت روزانه برنامه توزیع غذای گرم در میان خانواده‌های محروم و به ویژه افراد بی‌سرپناه را پیگیری می‌کنیم. شناسایی این افراد از طریق کانون های خادمیاری به عنوان بازوان اجرایی ما انجام می‌پذیرد. 

16 هزار بسته معیشتی در مناطق آسیب‌دیده از کرونای استان قزوین توزیع می‌شود1600 بسته معیشتی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شدگام سوم کمک‌های مومنانه 6 آذر در خراسان جنوبی آغاز می‌شود /توزیع 258 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

غلامی افزود: همچنین خادمیاران این آستان با ایجاد کارگاه‌هایی، به امر تولید ماسک و توزیع آن در مناطق حاشیه‌ای اقدام کرده‌اند. هلدینگ دارویی آستان قدس نیز محلول ضدعفونی را برای توزیع در این مناطق تامین کرده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 395 سری جهیزیه را به زوج‌های جوان کم بضاعت اهدا کرده‌ایم، برای خانواده‌هایی که نیازمند دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه بودند نیز 370 مورد تسهیلات تامین شد.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار