Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.   تردد روان در جاده‌های هراز و فیروزکوه
وی اضافه کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برف و باران در محور‌های هراز و فیروزکوه و کندوان
مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: در محور‌های هراز، کندوان و فیروزکوه بارش برف و باران گزارش شده است، اما در آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، مازندران، سمنان و گلستان خبر داد.

آشوری یادآور شد: رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی و برفگیر کشور حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.   ترافیک جاده‌ها نسبت به روز قبل تغییر چندانی نکرد
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۶۰ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۲۱.۳ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.   آزادراه کرج-تهران کماکان پرترددترین جاده کشور
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: بیشترین تردد در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-تهران ثبت شد و پس از آن آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور بود.   انسداد ۸ جاده به دلیل کاهش ایمنی
آشوری یادآور شد: در حال حاضر محور خرم‌آباد - پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، جاده شهداد - نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده شمشک-دیزین، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: همچنین محور گناوه - بوشهر در مسیر رفت و برگشت مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر محور فرعی گنج نامه - تویسرکان در استان همدان به علت بارش برف مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و همدان - اسدآباد - تویسرکان انجام می‌شود.     منبع:فارس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترافیک جاده پارسی خبر پلیس راهور مدیر مرکز مدیریت راه ها آزادراه کرج حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  محدودیت های تردد  در راستای تعمیر و نگهداری محورها انجام شده است گفت: در  پی اجرای عملیات استقرار بالابر و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر رفت و برگشت محور تهران- شریف آباد، محدودیت تردد  از امشب تا ۲۰ اردیبهشت ماه در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود در پي اجراي عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه-دماوند، محدودیت تردد در این  به صورت ۲۴ ساعته تا ۱۰ خرداد ماه در کیلومتر ۳۲ تا ۳۳ در محور اعمال مي‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تامین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های نظارت تصویری در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-ساوه، محدودیت تردد در این محور اعمال مي‌شود.

وی افزود: در پي اجراي عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین‌های ثبت تخلف جاده‌ای در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-پردیس، محدودیت تردد  تا ۲۰ اردیبهشت ماه  در این محور اعمال مي‌شود.

وی  اظهار کرد: محور كرج - چالوس ازكیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده كندر) به علت ادامه عملیات عمرانی (فنس كشی سنگ) از امروز  ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۵ مسدود است.

وی افزود : تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیركبیر) تا كندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌‌شود.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه