Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیگزاده گفت: یک خیر اسلام آبادی 10 میلیون تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب اهداء کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار اسلام آبادخبر اظهار داشت: خیر اسلام آبادی کمک‌هزینه خرید ۱۰ میلیون تومانی جهت خریدجهیزیه یک دستگاه تلویزیون، اجاق گاز، میز و یک دستگاه بخاری به  نوعروس نیازمند اسلام آبادی پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با این‌ وجود تأمین جهیزیه آبرومندانه برای این نوعروسان بدون همکاری و همیاری خیران گرانقدر و مردم فهیم شهرستان میسر نخواهد شد.

بیگزاده گفت: در این اقدام خیر  اسلام آبادی که  10 میلیون تومان را به این نوعروس اختصاص داد می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای افزایش سطح کمک‌های سایر فعالان عرصه خیر و احسان در این زمینه باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسلام آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از حمایت ۵ هزار و ۱۴۰ معلم در این استان از ایتام و محسنین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر تحصیلی از مهم‌ترین برنام‌های کمیته امداد است.

او با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان، اضافه کرد: معلمان همواره در پویش‌های احسان و نیکوکاری پیش‌قدم بوده‌اند.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی معلمان، یادآور شد: 5هزار و 140معلم در این استان حامی ایتا و محسنین هستند.

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

او با اشاره به مشارکت معلمان در طرح ایتام و اکرام، اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم