Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@09:20:22 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ دوشنبه، ۳ آذر ۹۹

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۷۶۷۴

اعلام اسامی تیم ملی بسکتبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا و ادامه رقابت‌های باشگاهی در اروپا از جمله اخبار و گزارش‌های مهم ورزشی امروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

اعلام آمادگی ۹۲ تیم برای شرکت در لیگ‌های برتر، سوپر لیگ کنترلی و سبک‌های آزاد کاراته کشور در دو بخش آقایان و بانوان، ابتلای «عرفان روحانی» بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران به ویروس کرونا، معرفی نامزدهای اتحادیه بازیکنان و باشگاه‌های اروپا برای جایزه گلوب ساکر، پایان رقابت‌های موتورسواری جهانی ۲۰۲۰ با قهرمانی خوان‌میر در رده موتوجی پی از دیگر عناوین این بخش خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 



برچسب ها: خبر ورزشی ، مشروح ورزشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر ورزشی مشروح ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوترسانه های ورزشی درگذشت.   به گزارش مهر، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، درگذشت.   مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.   مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.   اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.   تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.   مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین