Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ظاهری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز،  در رابطه صدور حکم یک سال حبس برای شهردار سابق کوت عبدالله، اظهار کرد: مشکلات سکوی پسماند شهرستان کارون از چند سال گذشته در حال پیگیری است و از سال 89 مقرر شد محل پسماند تعطیل شود اما به دلیل عملی نشدن این مهم دادگاه حکم یک سال حبس برای شهردار سابق کوت عبدالله صادر کرده که اکنون در مرحله تجدیدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر عدم مدیریت صحیح پسماند توسط شهردار سابق کوت عبدالله، افزود: این رأی اولیه است و با توجه به اینکه رأی در مرحله تجدید نظر قرار دارد شهردار می‌تواند از خود دفاع کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون با اشاره به آلودگی‌های اخیر اهواز، گفت: سکوی پسماند کارون نیز به عنوان یکی از کانون‌های آلودگی شناسایی شد که در خصوص پاکسازی آن با شهردار مکاتبه کردیم اما شهرداری در این زمینه هیچ گونه اقدامی نکرد.

ظاهری عنوان کرد: اخیراً در بازدیدی که با حضور دادستان و اداره محیط زیست و برخی فعالان محیط زیست از محل پسماند داشتیم به شهرداری تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه جابجایی سکوی پسماند شهرستان کارون جزو تعهدات قدیمی شهرداری بود، عنوان کرد: از آنجایی که سکوی پسماند در کنار خانه‌های اهالی روستای قلعه چنعان قرار گرفته است آلودگی زیادی ایجاد کرده و سبب نارضایتی مردم شده است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: پسماند یک سال حبس شهردار سابق سکوی پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش

مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

بر اساین این خبر، از این مجموعه در بازار فیلم هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ