Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عمار سعیدیان فر با بیان اینکه از ابتدای اعلام آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، ٤ هزار و ٦٩٠ نفر برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاران ثبت نام کردند تصریح کرد: تخصیص سهمیه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران از سوی کمیته‌ای ٧ نفره متشکل از نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک، نمایندگانی از ٢ کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفی مدیران رسانه‌های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حتی یک فقره آرم طرح ترافیک خبرنگاران بدون نظر اعضای کارگروه ۷ نفره تخصیص داده نشده است، گفت: تعداد سهمیه‌های تخصیصی به مدیران مسئول رسانه‌ها اعلام شد و برابر اعلام و معرفی اسامی خبرنگاران از سوی مدیران مسئول رسانه‌ها، تخصیص سهمیه به خبرنگاران صورت گرفته است.

سعیدیان فر ادامه داد به ٢٠٦٠ نفر از خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص یافته و ٢٦٣٠ نفر دیگر نیز برای صدور کارت بلیط مترو معرفی شده‌اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد: با تصمیم کارگروه تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری، برای نخستین بار به ١٤٠ رسانه و نشریه جدید که در سنوات گذشته سابقه دریافت طرح ترافیک خبرنگاری نداشته‌اند، سهمیه تخصیص یافته است.

وی در پایان اعلام داشت یکی از رسانه‌ها در دو هفته پیش در مکاتبه‌ای با سازمان حمل و نقل و ترافیک خواهان افزایش تعداد سهمیه تخصیصی به آن رسانه بود و در ضمن افرادی که معرفی شده توسط آن رسانه بعضاً خبرنگار نبودند، که به این درخواست پاسخ مثبت داده نشد، زیرا اولاً زمان تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری به پایان رسیده است، ثانیاً تغییر در تعداد سهمیه تخصیصی منوط به نظر و رأی اکثریت افراد کارگروه خبرنگاری می‌باشد و سازمان حمل و نقل و ترافیک در این موضوع به تنهایی تصمیم گیر نمی‌باشد، ثالثاً سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران متعلق به خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای است که واقعاً در این حرفه مشغول به خدمت هستند.

کد خبر 5078839

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح ترافیک خبرنگار سامانه شفافیت شهرداری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران گردشگری سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور ستاد ملی مقابله با کرونا بیمه سامانه بارشی هوای سالم وزارت کشور دیوان عدالت اداری طرح ترافیک خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت

اکنون رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید که اگرچه در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته توسط سازمان شناسایی و منتشر شد و این اتفاق در ظاهر خوب بود، اما نتیجه خوبی نداشته، چراکه هنوز این روانشناس‌نماها به کار خود ادامه می‌دهند.

طبق ماده پنج قانون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، مشاوران و روانشناسان برای هرگونه اشتغال در حرفه خود باید دارای‌ پروانه از سازمان نظام روانشناسی باشند.

اما خرداد سال ۱۴۰۱ بود که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اسامی افراد غیر روانشناس و بدون مجوز را در قالب سه لیست منتشر کرد که در نوبت اول ۱۴۴ نفر، نوبت دوم ۶۱ نفر و در نوبت سوم ۲۱۹ فرد یا صفحه مجازی که به صورت غیرقانونی در حیطه روان‌شناسی فعالیت می‌کردند را شامل می‌شد؛‌ این اعداد رقمی بالغ بر ۴۵۶ فرد یا صفحه مجازی بود که نه تنها مجوز و پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نداشتند بلکه برخی تحصیلات مرتبط با روانشناسی نیز نداشتند.

در همان زمان رئیس وقت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه اسامی اعلام شده از بین ۴۵۰۰ روانشناس‌نما شناسایی شده منتشر شده و اسامی باقی روانشناس‌نماها به زودی منتشر می‌شود، از ارسال این اسامی به قوه قضائیه خبر داد و گفت: هم اکنون بر قوه قضائیه واجب است به این موضوع ورود کرده، این افراد را فرا بخواند و احضار کند.

اما، علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به فعالیت روانشناسان نماها اظهار می‌کند: در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور شناسایی و منتشر شد؛ این اتفاق در ظاهر خوب بود، اما نتیجه خوبی نداشت چراکه هنوز این روانشناس نماها به کار خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: اگرچه این روانشناس نماها معرفی شدند اما اتفاق خاصی درخصوص توقف فعالیت آن ها نیفتاده است، این در حالی است که مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بر توقف فعالیت روانشناس‌نماها اثرگذار باشد، ارتقای سواد سلامت روانی جامعه است، به عبارتی دیگر مردم باید به قدری آگاهی‌شان افزایش پیدا کند تا بتوانند روانشناسان واقعی را از روانشناس نماها تشخیص دهند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: افزون بر آن مردم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، روانشناسان دارای پروانه را شناسایی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت