Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: متأسفانه کرونا مهمان جمع های خانوادگی مردم جنوب استان کرمان شده است.

دکتر "علی اصغر" خیرخواه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت‌وگو با ایسنا  گفت: متاسفانه در حال حاضر به ابتلای دسته جمعی رسیده‌ایم و بسترهای فامیلی در بیمارستان‌های کهنوج و جیرفت نشان می‌دهد که افراد خانواده این ویروس را به یکدیگر منتقل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این موضوع که چند نفر از اعضای یک خانواده با هم مبتلا می‌شوند و کارشان به بستری می‌کشد این نشان می‌دهد که ابتلا به سمت خانوادگی شدن رفته است و افزود: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در جنوب استان کرمان به سمت هر جمع دورهمی مثل مراسمات عزا، جشن ها و مهمانی ها رفته است.

خیرخواه از مردم خواست تا نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هشدارهای بهداشتی بیش از این اهتمام  داشته باشند و اظهار کرد: ابتلا به کرونا از حالت انفرادی خارج و به سمت دسته جمعی و خانوادگی در حال پیشروی است.

خیرخواه با ابراز امیدواری از اعمال محدودیت ها، نظارت جدی بر اجرای مصوبات ستاد کرونا را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: امیدواریم با  اعمال محدودیت‌های کرونایی و نظارت جدی بر اجرای آنها و همکاری مردم بتوانیم بار بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جنوب کرمان را کاهش دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همکاری مردم را در کاهش آمار مبتلایان خانوادگی و موفقیت مدافعان سلامت در  شکست کرونا  خواستار شد و گفت: با توجه به اینکه تجمعات عامل اصلی انتقال ویروس هستند لذا از مردم درخواست می کنیم که مهمانی‌ها و رفت‌وآمدهای خانوادگی را کم کنند و همچنین از حضور در محیط‌های آلوده خودداری نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها کرمان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد