Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر برابر تیم فولاد خوزستان در حالی به نتیجه تساوی رسید که به گفته کارشناسان فوتبال، پنالتی فولاد در دقایق پایانی اشتباه اعلام شد. ذوبی ها در هفته دوم هم با ماشین سازی تبریز بازی کردند اما در دقیقه نخست یکی از مدافعان ذوب آهن اخراج شد و بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاقات، باشگاه ذوب آهن در نامه‌ای به وزیر ورزش گلایه و تهدید کرد در صورت عدم رسیدگی به این اشتباهات، عطای لیگ را به لقای «مافیای برد و باخت» و «دست‌های پشت پرده» می بخشد و از مسابقات کنار می‌کشد.

در این نامه سرگشاده خطاب به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش آمده است:

«همانگونه که مستحضرید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در طی قریب به نیم قرن فعالیت و تلاش شبانه روزی و با فعالیت در ده‌ها رشته ورزشی در دو رده آقایان و بانوان وتربیت هزاران ورزشکار ملی پوش با به بدوش کشیدن بار اصلی ورزش استان در برخی از رشته‌ها و نمایندگی ورزش جمهوری اسلامی ایران در آسیا و وحتی جهان نقشی بی بدیل در ورزش استان شهید پرور اصفهان و میهن عزیز اسلامیمان داشته و دارد وچشم امید هزاران هوادار و کارگران جان بر کف کار خانه ذوب آهن که در سخت‌ترین شرایط در خط مقدم جبهه صنعت ام القرای جهان اسلام برای آبادی و سرافرازی میهن اسلامی‌مان مجاهدت می‌کنند و مطابق تحقیقات مستند و آمار علمی بردهای تیم‌های مختلف باشگاه بویژه تیم فوتبال تاثیر بسیاری بر نشاط و شادمانی و بالا بردن راندمان کاری این عزیزان دارد.

با این همه متاسفانه و در کمال تعجب و با وجود اخطارها و هشدارهای قبلی باشگاه و اعتراضات گسترده هواداران واذعان کارشناسان وحتی متولیان رسمی داوری فوتبال کشور شوربختانه اتفاقی که در بیانه نخست مبنی بر ضرب المثل "سالی که نکوست از بهارش پیداست " پیش بینی کرده بودیم به وقوع پیوست و سریال حق کشی‌ها و ناداوری‌ها با شدت پیشتری اتفاق افتاد و گویی بنایی بر بازایستادن ندارد و حتی در این زمینه صاحب رکورد سریع‌ترین کارت قرمز در لیگ برتر هم شدیم.

گویی دست‌هایی پیدا و پنهان نه تنها علیرغم اعتراف به اشتباه کمیته محترم داوران در رویه داوری مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن تغییری ندادند بلکه با تمسخر اعتراضات ما سختگیری و بی عدالتی را به اوج رساندند و نمک بر زخممان پاشیدند!

بدینوسیله به آن مقام محترم بعنوان عالی‌ترین کرسی مدیریت ونظارت بر ورزش ایران اسلامی معروض می‌داریم که در صورت ادامه این روند که به معنای بیهوده بودن حضور و تلاش ما در عرصه فوتبال کشور و جهت جلوگیری از به هدر رفتن میلیاردها ریال بیت المال و هزاران نفر - ساعت وقت و استعداد ورزش در این زمینه است از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال امتناع کرده و عطای لیگ رابه لقای مافیای برد و باخت و دست‌های پشت پرده آن خواهیم بخشید.

لذا از آن مقام محترم بعنوان پاسدار اصلی حقوق ورزشکاران و ورزش دوستان این آب وخاک در خواست داریم که باصدور دستور اقدامی عاجل در این زمینه از تضییع بیشتر حق باشگاهی به قدمت و افتخارات باشگاه ذوب آهن و هزران ورزشکار و مخدوم ورزش میهنمان ودلشکستگی بیشتر هزاران هوادار وکارگران شریف کارخانه ذوب آهن ومردم شریف استان شهید پرور اصفهان جلوگیری نمایید.»

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه ذوب آهن اعلام کرد رونوشت نامه مذکور برای مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست فدراسیون فوتبال و ریاست سازمان لیگ هم ارسال شده است.

کد خبر 5078854

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران مسعود سلطانی فر تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان یحیی گل محمدی محمود فکری ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس تکواندو مهدی طارمی تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال پیکان تهران کشتی آزاد کارلوس کی روش ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران در حال برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان است. در جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود. قطعاً اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. قطعاً پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه‌را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیل‌گر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیلرانی و موتور سواری را در استان گسترش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبوده ولی همه عزیزانی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک صدا و یک دل بایستیم تا ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوشایند تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سید مرتضی حسینی آذر خوارانی و ۱۵ رأی ماخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله