Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:52:01 GMT

«مسی» از فهرست دیدار بارسا برابر دینامو کنار رفت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۸۱۹۲

«مسی» از فهرست دیدار بارسا برابر دینامو کنار رفت

به گزارش ایرنا، آبی‌اناری‌ها فرداشب (سه‌شنبه) در دیدار برگشت مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان میهان تیم اوکراینی است.

کاتالان‌ها دیدار رفت در نیوکمپ را با نتیجه دو بر یک پیروز شده بودند؛ در این دیدار ستاره آرژانتینی آبی‌اناری‌ها از روی نقطه پنالتی یکی از دو گل تیم تحت هدایت «رونالد کومان» را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، براساس گزارش‌ها سرمربی هلندی بارسا حالا تصمیم گرفته است تا اعجوبه ۳۳ ساله این تیم را از فهرست سفر به کی‌اِف کنار بگذارد؛ علاوه بر این، «فرانکی دی‌یونگ» نیز با تشخیص کومان از فهرست کنار گذاشته شده است.

تیم تحت هدایت کومان در لالیگا شرایط نابسامانی را تجربه می‌کند و تا اینجای کار از ۲۴ امتیاز ممکن تنها ۱۱ امتیاز کسب کرده است.

«جوزپ ماریا بارتومئو» رییس سابق این باشگاه نیز به ‌تازگی بعد از انتقادات فراوان به همراه هیات مدیره از سمت خود استعفا کرده و این در حالی است که انتخابات ریاست این باشگاه نیز اوایل سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

مشکلات مدیریتی موجود در نیوکمپ تابستان سال جاری و بدنبال شکست تحقیرآمیز آبی‌اناری‌ها برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان فصل گذشته، مسی را بر آن داشت تا پس از بیش از ۱۵ سال تمایل خود را برای ترک بارسلونای دوست‌داشتنیش ابراز کند؛ هرچند وی اندکی بعد از تصمیم خود منصرف شد و بدین ترتیب تا پایان فصل جاری در نیوکمپ خواهد ماند.

«جرارد پیکه»، «سرخیو بوسکتس»، «آنسو فاتی» و «سرجی روبرتو» نیز به‌دلیل مصدومیت قادر به‌همراهی بارسا نخواهند بود.

برچسب‌ها لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین بازی از سری دیدارهای رده‌بندی لیگ برتر والیبال رومانی تیم دینامو بخارست توانست با نتیجه سه بر صفر از سد راپید بخارست بگذرد.

در این دیدار دینامو بخارست ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 22 برنده شد تا سری رقابت دو تیم دو بر دو مساوی شود و جدال پنجم تیم سوم لیگ رومانی را مشخص کند.

در این بازی امیر غفور قطر پاسور ایرانی تیم راپید بخارست شانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی‌اصغر مجرد، سرعتی‌زن این تیم، به دلیل مصدومیت برای تیمش بازی نکرد. محمد بربست قطر پاسور دینامو نیز روی نیمکت حضور داشت.

تیمی که رتبه سوم را به دست بیاورد سهمیه کاپ اروپا را به دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان