Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش بازگشایی حداقل یک استخر در مراکز استان ها با ضوابط خاص زیر نظر فدراسیون های شنا و پزشکی ورزشی صرفا جهت فعالیت تیم های ورزشی و آموزشی مورد تائید قرار گرفت تا برای اخذ مجوز از وزارت بهداشت ارسال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش صبح امروز (دوشنبه) به میزبانی فدراسیون شنا در سالن جلسات استخر ۹ دی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محسن رضوانی رئیس فدراسیون با برشمردن اقدامات انجام شده در خصوص تهیه شیوه نامه های بهداشتی جهت بازگشایی استخر ها از رایزنی های انجام شده در این خصوص سخن گفت. همچنین شرایط قهرمانان تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو را در محدودیت های کرونا به سمع و نظر حاضران رساند.

همچنین محسن سمیع زاده مدیر تیم های ملی شنا ایران نیز ضمن تاکید بر سالم تر بودن محیط استخر ها و عدم انتشار ویروس در آب با کلر 4 الی 7 ppm بر لزوم بازگشایی استخرها جهت ساماندهی فعالیت تیم های ملی، باشگاهی و همچنین اشتغال مربیان شنا و نجات غریق در سراسر کشور تاکید کرد.

با موافقت مسجدی ریاست ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و دکتر ماهر جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران مقرر شد بر اساس درخواست فدراسیون شنا در فاز اول با طرح بازگشایی یک استخر در مراکز استان ها طبق شرایط و ضوابط خاص تحت نظر فدراسیون های پزشکی ورزشی و فدراسیون شنا صرفا جهت تمرین تیم های ورزشی و فعالیت های آموزشی موافقت شود تا در نهایت این طرح به تایید وزارت بهداشت برسد و قابلیت اجرایی داشته باشد.

در پایان این جلسه اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا به دعوت محسن رضوانی از فضای استخر ۹ دی بازدید داشتند و زیرساخت ها و استانداردهای این استخر را جهت بازگشایی مورد ارزیابی قرار دادند.

در صورت موفقیت فاز نخست بازگشایی استخرها در مراحل بعدی تعداد بیشتری از اماکن ورزش های آبی اجازه فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا فدراسیون شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری مسابقات هندپلو بین استخری به میزبانی استخر شهرداری ارومیه و برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین دوره مسابقات هندپلو در ارومیه خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، مسابقات هندپلو بین استخری با حضور تیم‌های هندپلو استخرهای ارومیه برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم استخر تورال خاتمه یافت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات هندپلو رشته‌ای جدید در ورزش است که برای نخستین بار در شهر ارومیه توسط استخر شهرداری ارومیه به مرحله اجرا درآمد.

نقی‌پور ادامه داد: هر تیم این رشته ورزشی متشکل شده از ۸ بازیکن (۴ نفر فیکس، ۴ نفر نیمکت نشین) بوده و بازی در ست‌های ۱۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و تیمی که برنده دو ست از بازی شود پیروز مسابقه لقب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات هندپلوی بین استخری شهر ارومیه امسال برای نخستین بار در رده سنی بانوان ۱۲ الی ۱۵ سال به میزبانی استخر شهرداری ارومیه برگزار شد و تیم هندپلوی شهرداری ارومیه به مقام دومی بسنده کرد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 750140

دیگر خبرها

  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات