Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیروز یکشنبه در سفری «محرمانه» به عربستان سعودی رفت.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو دیروز یکشنبه از فرودگاه بن گوریون راهی عربستان شد و در شهر «نئوم» با «محمد بن سلمان» ولیعهد این کشور و «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی النُجَباء عراق امروز در واکنش به خبر ملاقات ولیعهد سعودی و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان ساخت که حاکمان عربی برای بقا تلاش می‌کنند، ولی در حال رقم زدن زوال خود پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

وی افزود: این واقعیت بدون روتوش عربستان است.

شیخ الاسدی در پیام توئیتری خود با اشاره به اینکه خیانت و مزدوری پیکر امت را  تضعیف کرده است، نوشت: اما آل‌سعود این واقعیت را با دروغ و ترویج طایفه‌گری پنهان می‌سازد و به‌واسطه ادعای ایجاد همزیستی و صلح در منطقه، در جهت سرپوش نهادن بر آن است.

وی در ادامه تصریح کرد: سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین حرمین شریفین ـ اگر صحت داشته باشد ـ نشانگر نقطه‌عطفی در میزان پسرفت حاکمان عربی است که برای بقای خود تلاش می‌کنند، ولی متوجه نیستند که در حال رقم زدن زوال خود، پیش از نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

رئیس شورای سیاسی النُجَباء در پایان به حاکمان عرب یادآوری کرد که روزهای پیش رو حامل تحولاتی خواهد بود که در محاسبات آنان نمی‌گنجد.

برچسب‌ها محمد بن ‌سلمان جنبش النجباء بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد بن سلمان جنبش النجباء بنیامین نتانیاهو محمد بن سلمان جنبش النجباء بنیامین نتانیاهو اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیر گیری در شمال کرانه باختری خبر داد.

بنابراین گزارش، مجری این عملیات پس از زیر گرفتن یک نظامی زن صهیونیست از محل دور شده است.

منابع عبری از زخمی شدن این نظامی زن صهیونیست در اثر زیر گرفته شدن خبر می دهند.

این در حالی است که ساعتی پیش منابع عبری از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم