Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، حذف کردن جریمه افرادی که در گروه یکم شغلی قرار دارند و در بازه زمانی ممنوع در شهر تردد داشته اند، بر عهده پلیس نیست.

به گزارش میزان، با اجرای طرح محدودیت‌های ترددی از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح این سوال برای مخاطبان پیش آمده که اگر قصد داشته باشند در این بازه زمانی با خودروی شخصی خود برای رفتن به محل کارشان که در گروه اول شغلی است، در شهر تردد کنند، مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند؟

سرهنگ همه خانی در گفت‌وگو با میزان در این خصوص گفت: افرادی که برای رفتن به محل کارشان در این بازه زمانی قصد تردد در شهر دارند باید از قبل پلاک هایشان توسط محل کار به فرمانداری اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سازمان و نهادی که کارمندانش در این بازه زمانی باید رسیدن به محل کار با خوردوی شخصی در شهر تردد کنند، باید پلاک خودرو‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: پس از تایید این پلاک‌ها توسط فرمانداری، این لیست پلاک به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال می‌شود تا از جریمه این خودرو‌ها جلوگیری شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: اگر پلاک‌ها به دست پلیس برسد، این افراد جریمه نخواهند شد.

سرهنگ همه خانی در پاسخ به این سوال که اگر قبل از ارسال پلاک ها، جریمه شده باشند امکان حذف جریمه وجود دارد، گفت: این مسئله باید توسط کمیته‌ای متشکل از پلیس، فرمانداری و مراجع قضایی بررسی شود.

وی افزود:از آنجایی که دوربین جریمه می‌کند نه ماموران پلیس، تاکنون در این باره اقدامی صورت نگرفته و پلیس در این باره مسئولیتی ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنگیز جلیلوند ولی الله فلاحی محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو امکان حذف جریمه کرونایی چنگیز جلیلوند ولی الله فلاحی محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو بازه زمانی پلاک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد

فرمانداری یزد در اطلاعیه‌ای از خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل اخیر خواسته تا جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن تماس بگیرند.

 در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • تعیین تکلیف شریعتمداری برای لایحه حجاب | کنارش بگذارید، «طرح نور» پلیس کافی است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال