Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد برگزاری جلسه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، ۲ موضوع مورد بحث قرار گرفت. در ابتدا موضوع رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط فدراسیون‌های ورزشی را مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۳ فدراسیون شمشیربازی، هندبال وکشتی برای رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و توجیه بودن کامل ورزشکاران و مربیان تشکر می‌کنم.

او گفت: در ادامه در مورد باشگاه‌ها و استخر‌های ایمن صحبت شد تا کار جدی در این مورد صورت گیرد. در راستای عادی سازی زندگی روزمره باید مکان‌های مناسبی را آماده کنیم تا خانواده با خیال راحت فرزندان مستعدشان را که قرار است در قالب تیم‌های مختلف قرار گیرند برای تمرین کردن به این مکان‌ها بفرستند. به دنبال انجام دادن کار‌های اولیه این تصمیم هستم تا بتوانیم مجوز‌های بهداشتی لازم را اخذ کنیم. همچنین در مورد فراهم کردن مکان‌های مناسبی برای قرنطیه کردن ورزشکاران به بحث پرداختیم.

مسجدی در مورد استفاده از کیت‌‎های آزمایشگاهی تولید داخل گفت: به دنبال این هستیم از کیت‌های آزمایشگاهی که در ایران تولید شده است استفاده کنیم. فدراسیون‌های مختلف برای تست گرفتن از ورزشکاران متحمل هزینه‌ی زیادی شده اند و همین موضوع باعث می‌شود این فرآیند نادیده گرفته شود و یا ضعیف طی شود. فدراسیون پزشکی ورزشی با استفاده از تولیدات داخلی به دنبال این است که تعداد تست‌ها را افزایش دهد و زمان اعلام جواب را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید

مسجدی: به فدراسیون فوتبال برای برگزاری بهتر مسابقات لیگ برتر کمک خواهیم کرد/ تمام ورزشکاران به زودی می‌توانند از بیمه کرونا استفاده کنند

او در مورد برخی از فدراسیون‌ها که هنوز تکلیفشان در این دوران کرونایی مشخص نشده است گفت: برخی فدراسیون‌ها هنوز شیوه نامه‌های بهداشتی به دستشان نرسیده است و به دنبال این هستیم با رایزنی که با وزارت بهداشت و درمان داریم در رشته‌های اسکی، ژیمناستیک و فوتسال مجوز‌های لازم را اخذ کنیم. مسئولان برگزاری لیگ فوتسال منتظر اعلام پاسخ از پوزارت ورزش و درمان است تا مسابقاتش را آغاز کند. شیوه نامه آماده شده است، اما مجوز برگزاری لیگ هنوز صادر نشده است.

مسجدی در پاسخ به این سوال که در برخی از فدراسیون از جمله والیبال مقرر شده است تیم‌ها خودشان تست کرونا بدهند و جوابش را به فدراسیون بدهند امکان تخلف وجود دارد گفت: تمام آزمایشگاه‌های مورد تائید وزرات بهداشت و درمان در تمام استان‌ها در اختیار هیئت‌های پزشکی هستند. باشگاه‌های مختلف نیز باید به همان آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند. در این جلسه مقرر شد که بررسی کنیم تا لیست آزمایشگاه‌ها به دست همه رسیده باشد. به دنبال این هستیم تا آزمایش‌ها در حضور نمایندگان ما انجام شود و بعد از منفی شدن آن نفرات وارد مسابقات یا اردو شوند.

او در مورد احتمال لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال ادامه خواهد داشت و برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در حال رایزنی هستیم و هیچ مانعی برای برگزاری این رقابت‌ها وجود ندارد.

مسجدی گفت: فدراسیون‌های ورزشی مختلف با روش‌های مختلفی به دنبال این بودند تا ارتباطشان را با ورزشکاران و شرایط تمرینی شان حفظ کنند. اما این تدابیر هیچ وقت نمی‌تواند جایگزین تمرین در شرایط مناسب شود. تا جایی که به ما اجازه داده می‌شود به دنبال این هستیم که شرایط را برای تمرین ورزشکاران فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی اخبار ورزشی دنبال این هستیم مسابقات لیگ برتر فدراسیون ها شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، بهرام رضائیان با اشاره به شرایط این تیم قبل از دیدار با تراکتور تبریز بیان کرد: پیش از هر چیز باید از حمایت و همراهی مردم شریف خوزستان، هواداران فهیم فولاد، پیشکسوتان ارزنده و همه دلسوزان فوتبال استان در روزهای گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌؛ به راستی که سرمایه‌های اصلی فولاد خوزستان همین عزیزان هستند و جای قدردانی دارد که در هر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند. شکی نیست اعضای کادرفنی و بازیکنان فولاد هم با درک شرایط تمام توان خود را برای خوشحال کردن مردم خوزستان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به کار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره جریمه سنگینی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای عبدالله ویسی سرمربی فولاد در نظر گرفته، عنوان کرد: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود: چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده و در چنین شرایطی پرداختن به موضوعات این چنینی جایز نیست؛ هرچند که اعتقاد داریم صحبت‌هایی که آقای ویسی انجام داده، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشت. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی پیگیر خواهیم بود تا خدای نکرده حقی از هیچ کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

رضائیان در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد به نتایج دلخواه در ۵ هفته پایانی لیگ برتر دست پیدا کنیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

کد خبر 6097598

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها