Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: در بخش تولید اولویت اصلی سازمان بسیج کارگری تسهیل در تولید و رفع موانع پیش روی تولید با ایجاد هماهنگی بین استانداران و فرمانداران کشور است. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، سردارعلی‌حسین رعیتی‌فرد عصر امروز در جریان بازدید از ‌شهر صنعتی کاوه با اشاره به برنامه‌های بسیج ‌اظهار داشت: حمایت از تولید همواره مد نظر بسیج بوده و خود را موظف به پشتیبانی و حمایت از تولید می‌داند و در این راستا دوشادوش رزمندگان جنگ اقتصادی و برای تحقق‌بخشی به شعار سال همراه با آنها در واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهش تولید نیازمند خروج از رکود موجود با چرخش چرخ کارخانه‌ها و تحرک در بخش تولید است.

رئیس سازمان بسیج کارگران تصریح کرد: از این رو رفع موانع تولید از جمله موضوعات اولویت‌دار برای بسیج بوده که با بررسی مشکلات و موانع تولید به عارضه‌یابی پرداخته و در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصمیماتی را برای خروج از این شرایط اتخاذ می‌کند.

رعیتی‌فرد بیان کرد: در بخش تولید اولویت اصلی سازمان بسیج کارگری تسهیل در تولید و رفع موانع پیش روی تولید با ایجاد هماهنگی بین استانداران و فرمانداران کشور است.

وی ادامه داد: در وضعیت کنونی و با توجه به اعمال تحریم‌های شدید، تولیدکنندگان باید فرصت را مغتنم شمرده و با تولید و عرضه محصولات با کیفیت در داخل علاوه بر تامین نیاز کشور نسبت به جذب بازارهای خارجی هم اقدام کنند و کالاهای رقابت‌پذیر را به بازارهای جهانی ارائه دهند.

مسئول بسیج کارگران مازندران: 400 عنوان برنامه شاخص کارگری هفته دفاع مقدس در مازندران اجرایی شدنامه سازمان بسیج کارگران به جهانگیری/ بیش از این کارگران را منتظر حق مسکن 300 هزار تومانی نگذاریداعلام آمادگی سازمان بسیج کارگران برای تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب درباره «جهش تولید»

رئیس سازمان بسیج کارگران عنوان کرد: با تکیه بر توان داخل واستفاده از دانش فنی واعتماد به تخصص و تعهد مجاهدان اقتصادی کشور می‌توان به تولید کالای رقابت‌پذیر پرداخت و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد.

رعیتی‌فرد افزود: از جمله مشکلات پیش روی تولیدکنندگان می‌توان به نداشتن نقدینگی، عدم توانایی در تامین مواد اولیه و استمهال وام بانکی اشاره کرد که با اقدامات و ساز و کار انجام شده توسط دستگاه قضا و وزارت صنعت، معدن و تجارت مشکل تامین مواد اولیه و گردش مالی تا حدودی برطرف شده و به حداقل رسیده است.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج کارگری همان گونه که در جنگ نظامی در برابر دشمن تا بُن دندان مسلح ایستاد و مقاومت کرد اکنون در جنگ اقتصادی هم در کنار مجاهدان و سربازان اقتصادی ایستاده و به مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌پردازد.

رئیس سازمان بسیج کارگران بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در شرایط فعلی که بحران شیوع کرونا اقتصاد مردم را با مشکل رو به رو کرده، جهش در تولید محقق شود و مردم کمبودی در تامین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

انتهای پیام/712/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج کارگران سازمان بسیج کارگری رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • گام‌های جدید در رفع موانع تولید با کمک اتحادیه‌ها و اصناف
  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • اجرای ۱۹۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان
  • اولویت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در سال جهش تولید اعلام شد
  • کارگران با میدان‌داری کشور را از حضیض ذلت به اوج عزت رسانده‌اند
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • کاهش ۲۱ درصدی حوادث ناشی از کار در ایلام
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند