Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:55:00 GMT

ثبت‌نام رویداد شهر هوشمند در ارومیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۹۱۱۷

ثبت‌نام رویداد شهر هوشمند در ارومیه آغاز شد

علی‌محمد نیکبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب و کار الکترونیک، گسترش خدمات هوشمند شهری، به کارگیری و استفاده از هوش مصنوعی، مدل سازی و تحلیل داده‌های شهری، عمران، معماری و شهرسازی، بازرگانی، تجارت و کشاورزی و سایر ایده‌های خلاقانه در ارتقا و هوشمندسازی شهری از محورهای شرکت در این رویداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی افزود: ایجاد شبکه استارت‌آپ در آذربایجان‌غربی با عنوان رویداد شتاب آذربایجان / روشا / از اسفند سال ۱۳۹۵ آغاز و در سال ۱۳۹۶ نخستین دوره آن برگزار شد.

نیکبخت گفت: منظور از واژه شتاب دراین رویداد به معنای شناسایی و توانمند سازی ایده‌های برتر بوده و هدف ما از اجرای این برنامه‌ها توجه به ایده پردازی است.

وی با اشاره به اهداف پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: افزایش شرکت‌های دانش بنیان، استفاده از ظرفیت‌های صنعتی استان، کاهش وابستگی طرح‌ها و ایده‌ها به بودجه‌های دولتی، کمک به افزایش رشد و توسعه دانش بنیان و استفاده از موقعیت مناسب استان به جهت همسایگی با سه کشور خارجی در جذب سرمایه‌گذار خارجی از مهمترین اهداف این سازمان است.

به گزارش‌ ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری‌سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه پارک علم و فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ارومیه پارک علم و فناوری اخبار کنکور پارک علم و فناوری آذربایجان غربی ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی