Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف داور جمال رئیس بازرسی پلیس راهور فاتب گفت: در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد حین گشت زنی جانشین منطقه ۱۰ پلیس راهور تهران بزرگ از در سطح حوزه منطقه ۲۶ در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب پل دستواره ناگهان مشاهده می‌کند که سه نفر زورگیر مشغول خفت گیری از راننده یک دستگاه سواری نیسان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور جمال ادامه داد: پس از مشاهده این صحنه جانشین منطقه ۱۰ پلیس راهور تهران بزرگ به سمت آنها رفته و پس از آنکه سارقین متوجه حضور پلیس شدند دو نفر از آنها پا به فرار گذاشته ولی یک نفر دستگیر شد.

وی افزود: با حضور عوامل کلانتری ۱۶۰ خزانه این سارق پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری شد تا قانون در مورد وی تصمیم گیری کند.

داور جمال از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن‌را نمی‌شناسند حتماً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کرده تا مأموران نیروی انتظامی بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.
 

کد خبر 5078933

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فاتب رئیس پلیس راهور فاتب دستگیری سارق سارق محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران گردشگری سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور ستاد ملی مقابله با کرونا سامانه بارشی هوای سالم بیمه دیوان عدالت اداری اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد