Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: از سه مسیر کار تأمین واکسن کووید۱۹ را دنبال می‌‌کنیم. امیدواریم از روزهای آینده، اجازه کلینیکال ترایال (کارازمایی بالینی) انسانی برای حداقل یکی از دو مدل واکسن‌های کرونای ایرانی داده شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر سعید نمکی در استدیو سلامت وزارت بهداشت اظهار کرد: ما در کمیته واکسیناسیون کرونا با کمک دانشمندان و صاحب‌نظران کار واکسن کووید19 را دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سه مسیر این کار را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: اول خرید واکسن از منابعی است که در دنیا تایید شدند، اختیار تعیین منبع خرید با خودمان است و 4 منبع را برای خرید تعیین کردیم که قرار است 18 میلیون دوز خریداری کنیم. مقداری نیز از طریق مذاکره با واکسن‌سازهای دنیا برای خرید در نظر داریم. مسیر دوم را در قالب قرارداد مشترک، تولید داخل و همراهی دانش فنی بیرون دنبال می‌کنیم و با دو سه کشور در این زمینه خوب پیش رفته‌ایم.

نمکی ادامه داد: مسیر سوم نیز تکیه بر دانش و تولید داخلی است؛ گزارش چهار مورد از واکسن‌های تولید داخل را به سازمان جهانی بهداشت داده‌ایم و امیدواریم از روزهای آینده، اجازه کلینیکال ترایال (کارازمایی بالینی) انسانی برای حداقل یکی از این واکسن‌های کرونا داده شود.

بررسی آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا در کمیسیون بهداشت مجلسموفقیت 70 درصدی واکسن کرونای دانشگاه آکسفوردهزینه 52 میلیون دلاری پیش‌‌خرید واکسن کرونا برای ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت سعید نمکی واکسن کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت سعید نمکی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس

احتمالا تولیدال۹۰ ایرانی در ماه های آینده آغاز خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال 90 ایرانی را با نام P90 منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

موتور ME16 با حجم 1600 سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی 5 سرعته متصل است.

 فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R15، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده