Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مسعود خرم‌نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با پدیده شوم احتکار و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در یکی از انبارهای سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ماموران پلیس سلماس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی دقیق انبار به محل مورد نظر اعزام شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در بازرسی از این انبار، ۳۰۲ هزار و ۲۱۵ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده کشف شد.

سردار خرم نیا گفت: طبق اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کودهای شیمیایی احتکار شده ۱۲ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: عامل احتکار کود شیمیایی که قصد توزیع خارج از شبکه آن را داشت، با تلاش ماموران دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

کود شیمیایی از جمله کالاهایی است که به علت احتکار، قیمت آن به صورت جهشی افزایش یافته است.

سلماس از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سلماس احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سلماس احتکار آذربایجان غربی سلماس احتکار اخبار کنکور کود شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور خواست عمومی است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران و پس از بازدیدهای انجام گرفته از اماکن و تفرجگاه‌های شهر ارومیه اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که با گروه‌های اراذل اوباش مخل امنیت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان بررسی تفرجگاه‌ها از منظر افرادی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند و نبود موارد خاصی در این خصوص، افزود: مردم فرهیخته و با فرهنگ ارومیه مراعات می‌کنند و همواره در کنار پلیس هستند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور با قوت ادامه پیدا می‌کند و مشکلی هم نیست، چرا که خواست عمومی است.

جهانبخش با بیان اینکه حمایت مردمی از اجرای طرح نور قابل تقدیر و ستایش است، تصریح کرد: پلیس در راستای اجرای قانون هیچ مماشاتی با هیچ فردی ندارد.

وی ادامه داد: پلیس مبتنی بر اصول و مفاد قانونی و براساس دستورات صادره و با هماهنگ مقام قضائی و سایر مجموعه‌های دخیل اقدام در این خصوص اقدام می‌کند.

کد خبر 750580

دیگر خبرها

  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی