Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۶ خبرنگار سهمیه طرح ترافیک امسال را دریافت کرده اند اعلام کرد: هفته آینده اسامی یک هزار و ۸۰۰ نفر از خبرنگاران در سامانه شفافیت قرار می‌گیرد و مابقی پس از بررسی مدارک بارگذاری می‌شود.

به گزارش ایرنا از معاونت حمل و نقل، ترافیک، عمار سعیدیان فر روز دوشنبه با بیان اینکه از ابتدای اعلام آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، ٤ هزار و ٦٩٠ نفر برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاران ثبت نام کردند تصریح کرد: تخصیص سهمیه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران از سوی کمیته ای ٧ نفره متشکل از نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک، نمایندگانی از ٢ کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفی مدیران رسانه های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حتی یک فقره آرم طرح ترافیک خبرنگاران بدون نظر اعضای کارگروه ۷ نفره تخصیص داده نشده است، گفت: تعداد سهمیه های تخصیصی به مدیران مسئول رسانه ها اعلام شد و برابر اعلام و معرفی اسامی خبرنگاران از سوی مدیران مسئول رسانه ها، تخصیص سهمیه به خبرنگاران صورت گرفته است.

سعیدیان فر ادامه داد به ۲ هزار و ۶۰ نفر از خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص یافته و ۲ هزار و ۶۳۰ نفر دیگر نیز برای صدور کارت بلیط مترو معرفی شده اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی اعلام کرد: با تصمیم کارگروه تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری، برای نخستین بار به ١٤٠ رسانه و نشریه جدید که در سنوات گذشته سابقه دریافت طرح ترافیک خبرنگاری نداشته اند، سهمیه تخصیص یافته است.

وی اعلام داشت: یکی از رسانه ها در دو هفته پیش در مکاتبه ای با سازمان حمل و نقل و ترافیک خواهان افزایش تعداد سهمیه تخصیصی به آن رسانه بود و در ضمن افرادی که معرفی شده توسط آن رسانه بعضا خبرنگار نبودند، که به این درخواست پاسخ مثبت داده نشد، زیرا اولا زمان تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری به پایان رسیده است، ثانیا تغییر در تعداد سهمیه تخصیصی منوط به نظر و رای اکثریت افراد کارگروه خبرنگاری می باشد و سازمان حمل و نقل و ترافیک در این موضوع به تنهایی تصمیم گیر نیست، ثالثا سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران متعلق به خبرنگارانی و اصحاب رسانه ای است که واقعا در این حرفه مشغول به خدمت هستند.

به گزارش ایرنا، پس از شیوع کرونا بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران، ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ در حال اجرا است.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شد و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی بود.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003B3P

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرداری تهران طرح ترافیک خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص سهمیه حمل و نقل رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد