Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:27:35 GMT

امشب سکوت گریزمان در مورد لیونل مسی می شکند

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۱۶۷

امشب سکوت گریزمان در مورد لیونل مسی می شکند

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا امشب در مورد اتفاقات اخیر صحبت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت بیش از یک فصل از ورود آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید به بارسلونا، این مهاجم باتجربه مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته و هنوز نتوانسته درخشش گذشته خود را تکرار کند. بسیاری معتقدند عدم استقبال از سوی لیونل مسی از همان ابتدای کار شرایط را برای آنتوان گریزمان دشوار کرد و در ادامه نیز تغییری در این روند صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در هفته های اخیر خانواده آنتوان گریزمان به شدت به مسی تاخته و از او انتقاد کرده اند. اما خود این بازیکن امشب در مصاحبه ای با خورخه والدانو در شبکه مووی استار قصد دارد در مورد این مشکلات صحبت کند. چند لحظه از این مصاحبه منتشر شده و آنتوان گریزمان این نکات را عنوان کرده است.

 

آنتوان گریزمان گفت: "از زمان انتقالم و برگزاری مراسم معارفه گفتم علاقه ای ندارم بیرون از زمین فوتبال صحبت کنم و شخصیت من اینگونه است. من می خواهم تنها زمانی که توپ را در اختیار دارم بهترین عملکردم را ارائه دهم. اما حالا زمان آن رسیده به امور نظم و ترتیب دهم. من مدت هاست نظرات و انتقادات زیادی را تحمل کرده ام و پیش از این نیز فته بودم که دیگر کافی است."

بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

جمیله علم الهادی همسر رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکستان گفت که به دلیل سکوت ما، اسرائیل به ادامه خشونت تشویق شد.   به گزارش فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آن‌ها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.   خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.   وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.   همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آن‌ها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.   جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.   وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس) سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • جمیله علم الهدی : به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟