Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح بسته تحولی خوانا در پنج درصد مدارس ابتدایی استان خبر داد و گفت: این طرح در راستای سرعت بخشیدن به اجرای سند تحول بنیادین که ۲۵ برنامه محوری برای آن طراحی شده است، اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طرح تحولی مدرسه خوانا با هدف ارتقای مهارت‌های خواندن، نوشتن و آداب و گوش دادن، صحبت کردن و مهارت‌های زندگی در ۵۲ مدرسه ابتدایی در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

آموزش و پرورش دوره‌ پیش دبستانی را مدیریت می‌کند

محمدی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۱۷۳ معلم در پایه‌های مختلف آموزش دیدند و بسته‌های لازم را برای اجرای طرح دریافت کردند.

او با اشاره به اینکه این طرح از اواسط آذرماه در استان اجرایی می‌شود ادامه داد: این طرح در مدارسی که حضوری فعالیت دارند به صورت حضوری و در مابقی مدارس به صورت غیر حضوری اجرا می‌شود.

محمدی گفت: در این طرح شیوه خواندن دانش‌آموزان، افزایش توانای درک مطالب و مفاهیم معنای شعرها، ضرب المثل‌ها، ترجمه کلمه به کلمه عبارت‌های مختلف، روان‌نویسی، مهارت گوش دادن درست، شیوه مجری گری و ادای صحیح کلمات، برطرف کردن غلط‌های املایی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش طرح بسته تحولی خوانا مدارس ابتدایی مهارت های خواندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد