Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:19:29 GMT

حمایت بانکی از اصناف مشمول محدودیت‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۲۲۰

حمایت بانکی از اصناف مشمول محدودیت‌های کرونایی

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در قزوین اظهار کرد: بر اساس ستاد ملی کرونا بانک‌ها باید از اصنافی که به واسطه طرح هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی نمی‌توانند فعالیت کنند حمایت‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: یکی از خدمات بانکی که اصناف باید از آن بهره مند شوند بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی افرادی است که موعد پرداخت آن در آذرماه سال ۹۹ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: موعد بازپرداخت تسهیلاتی که به صورت دفعی باید در آذرماه ۹۹ پرداخت می‌شد نیز به یک ماه بعد منتقل شد.

وی اضافه کرد: همچنین چنانچه سررسید چک‌های صادره این اصناف در دوره آذرماه باشد و منجر به برگشت چک و صدور گواهی‌نامه عدم پرداخت شود، در صورت تسلیم تقاضای خود به بانک مربوطه، تا یک ماه پس از تاریخ برگشت چک صادره مشمول ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های مقرر در ماه ۵ مکرر الحاقی به قانون چک نخواهد بود.

حبیبی ادامه داد: مهلت پرداخت قبوض گاز مصرفی که زمان پرداخت آنها از یکم آذرماه تا یکم بهمن است نیز دو ماه امهال خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: عبور از این شرایط نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و اقشار است و امیدوارم شاهد این همراهی و همکاری با تمام توان باشیم.

کد خبر 5079013

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین شیوع کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند