Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:45:24 GMT

ترددها در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۰۲۲۸

ترددها در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

مجید زمانی روز دوشنبه در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با شیوع کرونای استان افزود:به منظور کنترل ترددها در استان ۵۶ ایستگاه ایست بازرسی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۲۰۵ نفر مسئولیت کنترل مبادی ورودی و خروجی و ترددهای سطح شهر را در محدودیت‌های شبانه برعهده دارند.

زمانی با بیان اینکه تردد خودروها از ساعت۲۱ تا چهار بامداد ممنوع است، تصریح کرد: این در حالی است که تاکسی‌های عبوری و آژانس‌ها محدودیتی برای تردد در سطح شهر ندارند و برای امور ضروری می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای تردد کارمندان دولت و شاغلان واحدهای تولیدی باید به فرمانداری‌های هر شهرستان مراجعه شود و مجوز تردد دریافت کنند و چنانچه شخصی در این خصوص جریمه شود می‌تواند با ارائه مجوز خود از پرداخت آن معاف شود.

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در خصوص رعایت ظرفیت یک سوم و یک دوم کارمندان در مناطق قرمز و نارنجی استان، گفت: این مصوبه را بسیاری از دستگاه‌ها به خوبی رعایت کرده بودند اما در خصوص نیروهای شرکتی از سوی برخی ادارات و نهادها رعایت نشده بود.

شهاب قائدی افزود: برخی بانک‌ها نیز در خصوص رعایت مصوبه یک دوم کارمندان بی‌توجهی کرده بودند که به آنها تذکر لازم داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز از کاهش ترددها در استان در ۲ روز ابتدایی اعمال محدودیت‌های آذرماه خبر داد و گفت: ترددها در روز اول ۱۳.۷ درصد و در روز دوم ۳۲.۴ درصد کاهش داشته است.

عزیزالله روشن افزود: همچنین تعداد خودروهای ورودی و خروجی به استان در روز اول ۳۸ درصد کاهش و در روز دوم تعداد خودروهای ورودی ۵۱ درصد و خودروهای خروجی ۴۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، در این نشست یک توافق‌نامه بین مرکز بهداشت و هلال احمر استان در خصوص اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت منعقد شد.

قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی دست کم به میزان ۸۰ درصد در یک ماه و ۹۰ درصد در سه ماه، کاهش بستری حداقل به میزان ۳۰ رصد در یک ماه و ۵۰ درصد در سه ماه و کاهش مرگ و میر دست کم به میزان ۱۰ درصد در یک ماه و ۴۰ درصد در سه ماه از جمله اهداف انتقاد این توافق‌نامه است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری