Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته های حاوی ماسک و پیام های بهداشتی در قالب برنامه "سلامتی هدیه خداست"، چهارشنبه پنجم آذر ماه از ساعت ۱۰ به مسافران اتوبوس ایستگاه های منتخب اتوبوسهای تندرو (BRT) در مسیر تهرانپارس- پایانه آزادی بصورت رایگان اهداء می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرضیه خسروی بروجنی اظهار کرد: حسب تاکید دبیرخانه ستاد ملی کرونا مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در قالب برنامه "سلامتی هدیه خداست"، با مشارکت مرکز مشارکت های فرهنگی هنری این سازمان و گروههای جهادی در نظر دارد با اهدای بسته های بهداشتی حاوی ماسک همراه با هشدارهای بهداشتی به مسافران ایستگاه های منتخب اتوبوسهای تندرو(BRT) در مسیر تهرانپارس- پایانه آزادی به آنها یادآوری کنند که تنها با جدی گرفتن هشدارها در رعایت موازین بهداشتی، می توان از ابتلا به کرونا مصون ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، چهارشنبه پنجم آذرماه  از ساعت 10 اکیپ هایی که ملبس به لباس های ویژه پیشگیری از کرونا "گان" هستند با استقرار در ایستگاه های اتوبوس های تندرو از جمله چهارراه تهرانپارس، شهید آیت، بوعلی، میدان فردوسی، شهید نواب صفوی و پایانه آزادی، ضمن اهدای ماسک به مسافران، به آنها یادآوری می کنند که کرونا هر روز قربانی می گیرد و  با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به سلامتی خود و دیگران احترام بگذاریم.

رئیس فرهنگسرای اخلاق ابراز امیدواری کرد این برنامه ها که در راستای فرهنگ سازی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی اجرا می شود بتواند به افزایش توجه به توصیه ها و هشدارهای مسئولان در استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کمک کند.

ثبت تصاویر 2600 نفر از افراد فاقد ماسک در تهران/ ارسال تصاویر به رده‌های بالاتر برای اعمال قانونپیشگیری از کرونا با استفاده از 2 ماسک بیشتر است؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران ویروس کرونا شهر تهران پایانه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با بررسی عوامل انتظامی با خبر شدیم یک راننده تاکسی اینترنتی به شهروندانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند خدمات رایگان ارائه می‌کند و آنها را بدون اخذ کرایه به مقصد می‌رساند که با توجه به همکاری ایشان در تشویق افراد جامعه به رعایت حجاب و عفاف توسط عوامل انتظامی از ایشان دعوت به عمل آمد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: اجرای این طرح نیاز به مشارکت همگانی مردم عزیز دارد تا با عوامل انتظامی همگام و همسو باشند و با روشنفکری آگاهانه قوانین جامعه ایران اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشته است و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

تشویق بانوان به رعایت حجاب

«رشید رستم پی» راننده تاکسی اینترنتی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر هدف از این اقدام را تشویق بانوان به رعایت حجاب و ترویج این فرهنگ اعلام کرد و گفت: ضمن خدمت رایگان به مسافرانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند به مسافرانی که به نوعی حجاب و پوشش مناسب ندارند نیز تذکر لسانی می‌دهم تا سهمی در راستای نهادینه سازی این فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشم.

کد خبر 6088432

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت