Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان شهردار زاهدان گفت: ورود جدی به مقوله ورزش های همگانی به عنوان یکی از اولویت ها در دستور کار شهرداری قرار دارد لذا اجرای پروژه بزرگ بوستان ولایت نیز که از قابلیت های بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است می تواند در این راستا بسیار مفید و مثمر ثمر واقع شود و تاثیرات زیادی در افزایش روحیه ی نشاط در بین شهروندان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالقادر پربار در بازدید از پروژه بزرگ بوستان ولایت زاهدان ضمن بررسی مراحل انجام کار، ضرورت تسریع در اجرای این پروژه مورد تاکید قرار گرفت. 

شهردار زاهدان گفت: اجرای این پروژه با توجه به مساحت، تنوع طرح های در نظر گرفته شده برای آن، تعدد راه های دسترسی شهروندان به این مکان و سایر قابلیت ها، پروژه بسیار مهمی محسوب می شود که امیدواریم با تلاش تمامی حوزه های ذیربط بتوانیم در موعد مقرر آن را به انجام برسانیم.

پربار گفت: تنوع در طراحی این پارک و در نظر گرفتن آیتم هایی همچون، باغ سلامت، باغ کودک، باغ حرکت، باغ هنر، باغ کتاب و باغ سبز، قابلیتهای بسیار خوبی را در زمینه های مختلف تفریحی، هنری، ورزشی و اجتماعی برای شهروندان ایجاد خواهد نمود که در نوع خود بی نظیر است و قطعاً مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت.

پربار تصریح کرد: با توجه به اینکه پیاده روی و دوچرخه سواری به عنوان اصلی ترین رشته ها در ورزشهای همگانی مطرح می باشد، در این پارک به خوبی در نظر گرفته شده و بهره برداری از این پارک گام موثری در اشاعه  فرهنگ ورزش همگانی در بین شهروندان محسوب خواهد شد که امیدواریم با تلاش مضاعف مقدمات پرداختن به این دو رشته تا پایان سال جاری در این بوستان فراهم شود.

شایان ذکر است: بوستان ولایت دارای ۱۰۷ هکتار مساحت است و طبق برنامه ریزی های انجام شده در بازه ی زمانی ۴ ساله به انجام خواهد رسید و شامل باغ سلامت به مساحت ۸۰ هزار متر مربع، باغ کودک به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، باغ حرکت به مساحت ۱۳۰ هزار مترمربع، باغ هنر به مساحت ۹۰ هزار متر مربع، باغ کتاب به مساحت ۸۵ هزار مترمربع، باغ سبز به مساحت ۲۷۰ هزار متر مربع و میدان وحدت به مساحت ۱۰۰هزار مترمربع می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری زاهدان هزار مترمربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد