Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با توجه به عدم توان خرید، اتوبوس‌های جدید در ارائه خدمات برون‌شهری قم و در مسیر شهرک‌های صنعتی مورداستفاده قرار نمی‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عباس ذاکریان امروز در یک‌صد و شصت و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات شورا اظهار داشت: لایحه تعیین نرخ اتوبوس‌های دربستی خارج شهر جهت نقل‌وانتقال کارگران و نیروهای کار به شهرک‌های صنعتی بعد از ارزیابی‌های زیاد در سازمان به شورا ارائه‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در این زمینه نرخ‌گذاری 150 هزار تومان برای هر دربستی تعیین‌شده است، در این خصوص شرکت شهرک‌های صنعتی استان در بازدید مسئولان و مقام‌های استانی از شهرک‌های صنعتی محمودآباد و شکوهیه درخواست خود را ارائه داده‌اند.

وی بیان کرد: در این درخواست، آن‌ها از سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری خواسته‌اند در جهت استقرار اتوبوس از میدان امام خمینی (ره) تا شهرک‌های صنعتی شکوهیه و محمود‌آباد اقداماتی انجام شود.

کرونا همچنان مسافر اتوبوس های بین شهری!/اختلال در سامانه "دولت الکترونیک"مطالعات طراحی و ساخت نخستین اتوبوس برقی کشور در مشهد کلید خوردواژگونی اتوبوس در محور میامی به سبزوار/17 مسافر مجروح شدند

ذاکریان عنوان کرد: اعلام کمترین نرخ موردپذیرش قرار نگرفت و تعرفه دربستی را ارائه داده‌ایم، به دلیل اینکه قرار دادن اتوبوس‌های گران‌قیمت شهرداری در این مسیرها به‌واسطه وضعیت نامناسب راه دسترسی، عقلانی نیست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم توان خرید، اتوبوس‌های جدید در ارائه خدمات برون‌شهری قم و در مسیر شهرک‌های صنعتی مورداستفاده قرار نمی‌گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری از طریق انعقاد قرارداد به‌صورت دربستی اقدام می‌کند و این فرآیند توسط اتوبوس‌های سند آزاد قابل انجام است و همه برنامه‌ها را جهت سامان‌دهی این اتوبوس‌ها در قالب یک شرکت خصوصی به شورای شهر ارائه داده‌ایم.

ذاکریان گفت: تمامی اتوبوس‌های سند آزاد متعلق به بخش خصوصی فقط با مجوز شهرداری فعالیت می‌کنند ازاین‌رو برای تردد در مسیر یادشده نیز منتظر تعیین نرخ از طرف شهرداری صورت می‌گیرد.

گفتنی است به دلیل وجود برخی از ابهامات، لایحه تعیین نرخ اتوبوس‌های دربستی خارج شهر جهت نقل‌وانتقال کارگران و نیروهای کار به شهرک‌های صنعتی به کمیسیون ارجاع داده شد.

انتهای پیام/457/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرک های صنعتی اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد