Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:27:02 GMT

چهارمین شهید مدافع سلامت در زنجان آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۲۳۹

چهارمین شهید مدافع سلامت در زنجان آسمانی شد

دکتر مصطفی محمدی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر بیش از ۹ ماهه کادر فداکار بهداشت و درمان، تیم مدیریتی، فنی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در شرایط توام با تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده آن مرحوم و همکاران حوزه سلامت تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:  امروز/دوشنبه/ امین‌الله عروجی کارمند درمانگاه شبانه‌روزی شهرستان ماه‌نشان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا، بعد از حدود یک هفته بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان، در سن ۴۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

محمدی با آرزوی علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و تکریم استقامت و مجاهدت‌های جانانه و فداکاری بی‌نظیر خادمین پرتلاش نظام سلامت خاطرنشان کرد: کنترل این بیماری مهلک نیازمند عزم و اراده عمومی است.

به گزارش ایرنا، از زمان شیوع کرونا تاکنون چهار نفر از کادر بهداشت و درمان استان  زنجان به نام‌های، اسدالله شیخ جابری، اکرم احدیان، حمزه مقدم و امین‌الله عروجی بر اثر ابتلا به این بیماری شهید شدند.

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان شهید زنجان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان شهید زنجان بهداشت و سلامت کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان شهید زنجان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود

سرهنگ امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم این پیکر مطهر این شهید از مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر خاکسپاری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال