Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بشار رسن برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس کار سختی خواهد داشت.
به گزارش آریا، با توجه به گلزنی و حضور موفق سیامک نعمتی، بشار رسن برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد. بشار رسن با تشخیص یحیی گل محمدی و استراحت بیشتر در بازی هفته دوم مقابل صنعت نفت روی نیمکت نشست. او که برای همراهی تیم ملی فوتبال عراق راهی کشورش شده بود، چند روز پیش از مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت به تهران بازگشت و با توجه به شبهاتی که در مورد کرونای او وجود داشت و البته خستگی، سرمربی سرخ ها تصمیم گرفت به این بازیکن استراحت داده و سیامک نعمتی را جانشین او کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جالب اینجاست نعمتی هم که در بازی اول به دلیل بیماری کرونا غایب بود، مقابل صنعت نفت خوش درخشید و در پست هافبک علاوه بر انجام کامل وظایف تاکتیکی که به او محول شده بود، توانست تک گل سرخ ها را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. درخششی که قطعا کار انتخاب را برای یحیی گل محمدی سخت خواهد کرد. حالا یحیی با یک دغدغه شیرین مواجه است. این که از بین ستاره عراقی تیمش و سیامک نعمتی یک نفر را برای بازی در پست هافبک راست انتخاب کند.
البته که می توان از هر دو این نفرات در ترکیب اصلی استفاده کرد و همچون رقایت های لیگ قهرمانان آسیا با حضور سیامک نعمتی در پست دفاع راست، بشار را هم یک خط جلوتر فرستاد اما با توجه به اتفاقات دو هفته اخیر بسیار بعید است یحیی گل محمدی یک بار دیگر از این آرایش استفاده کند. چرا که در بین مربیان بزرگ فوتبال دنیا و ایران بازیکنی که به تیم ملی دعوت شده را نه تنها نیمکت نشین نمی کنند بلکه با میدان دادن به او، از نظر روحی به او انگیزه داده و سعی می کنند از این انتخاب حمایت کنند.
اتفاقی که در پرسپولیس رخ داده و مهدی شیری از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده است. داستان از این قرار است که مهدی شیری چندی قبل از سوی اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و همین موضوع انتقادهای زیادی را متوجه سرمربی تیم ملی کرد. منتقدان با انتقاد از سرمربی کروات تیم ملی، مهدی شیری را در قواره های تیم ملی ندانسته و مدعی بودند که شیری در پرسپولیس هم یک بازیکن نیمکت نیشین است. نظریه ای که البته از سوی کادرفنی پرسپولیس رد شد.
از این رو یحیی گل محمدی با پیروی از قانون نانوشته ای که بین مربیان جاری است بسیار بعید است بازیکن دعوت شده به تیم ملی را نیمکت نشین کند و با استفاده از سیامک نعمتی در پست دفاع راست، شیری را روی نیمکت بنشاند. حال باید منتظر بود و دید در بازی بعدی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان که در خانه حریف نیز برگزار می شود، یحیی گل محمدی چه تصمیمی خواهد گرفت.
از بین بشار رسن و سیامک نعمتی که زننده تک گل اولین پیروزی پرسپولیس در فصل جدید بوده، یک نفر را انتخاب کرده و مهدی شیری را در پست دفاع راست بازی خواهد داد یا به سیاق قبل، با استفاده توامان از نعمتی و بشار، مهدی شیری را نیمکت نشین خواهد کرد؟ چرا که بسیار بعید است یحیی بازیکنی چون احسان پهلوان را نیمکت نشین کرده و بشار را جایگزین او کند.
در حالی که چند روز قبل عنوان شده بود با رایزنی ‌هایی که کادر جدید مدیریتی باشگاه پرسپولیس انجام داده، قرار است در شروع هفته جاری بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت شود اما تا این لحظه پرداختی انجام نشده و باشگاه پولی به حساب سرخ پوشان واریز نکرده است. البته از همان ابتدا مدیران پرسپولیس تاکید داشتند که به هر نحوی سعی می کنند تا قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، بخش زیادی از مطالبات بازیکنان که شامل آبشن های فصل قبل و پیش پرداخت فصل جاری می باشد، پرداخت می شود و به همین دلیل بازیکنان امیدوارند این وعدع عملی شود. آن هم در حالی که یحیی گل‌محمدی در مصاحبه قبل از بازی با صنعت‌نفت به شکل غیرمستقیم از مدیریت باشگاه درخواست کرد هرچه سریع‌تر مشکلات مالی بازیکنان حل و فصل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نعمتی شیری بشار یحیی گل محمدی سیامک نعمتی ترکیب اصلی نیمکت نشین تیم ملی مهدی شیری بشار رسن صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور