Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز با حضور گروه‌های جهادی متشکل از تیم‌های پزشکی طرح ویزیت رایگان مردم روستاهای منطقه کلاترزان سنندج انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ تیم جهادی متشکل از پزشکان و کادر درمان بسیجی به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن عسکری افزود: همزمان با هفته بسیج نیز این گروه‌های جهادی به روستاهای سنندج اعزام می‌شوند و امروز تیمی متشکل از پزشکان متخصص حوزه زنان و متخصص کودکان در دو روستای «تودار ملأ» و «علی آباد» بخش کلاترزان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ویزیت رایگان بیماران در این مناطق، داروی رایگان نیز در اختیار افرادی که ویزیت شده‌اند قرار می‌گیرد.

عسکری افزود: افراد نیازمندی هم که در قالب این ویزیت‌ها نیازمند حمایت بیشتر درمانی باشند مورد حمایت درمانی بیشتر قرار می‌گیرند.

کد خبر 5079099

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج گروه های جهادی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم