Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@22:38:50 GMT

عکس‌های برگزیده هفته

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۳۱۷

عکس‌های برگزیده هفته

عکس‌های برگزیده هفته دنیا از نگاه خبرگزاری‌های بین المللی. برچسب ها: برگزیده عکس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برگزیده عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین مدعی شد که «در جنگ با روسیه، خداوند متحد اوکراین است»!

ادعای زلنسکی و توسل به خداوند متعال درحالی مطرح شده که او طی دو سال اخیر، کلیسای ارتودوکس را در اوکراین سرکوب کرده است. زلنسکی در ویدئویی که به مناسبت عید پاک مسیحیان ارتودوکس منتشر شده است، روسیه را به «شکستن تمام فرامین الهی» متهم کرد.

زلنسکی اظهار داشت: جهان نظاره‌گر و خداوند آگاه است. معتقدم که خدا روی شانه‌اش یک پرچم اوکراین دارد. بنابراین با چنین متحدی، قطعا زندگی بر مرگ غلبه خواهد کرد!

رییس جمهور اوکراین در حالی این اظهارات را مطرح کرده که پارلمان اوکراین در حال بررسی لایحه تعطیل کردن بزرگ‌ترین کلیسای مسیحی این کشور یعنی «کلیسای ارتودوکس اوکراین» است. گرچه این قانون ماه‌هاست که در پارلمان این کشور بلاتکلیف مانده اما دولت زلنسکی از آغاز جنگ در فوریه ۲۰۲۲، نسبت به محدود کردن فعالیت این کلیسا اقدام کرده است.

سرویس امنیتی اوکراین ده‌ها پرونده کیفری علیه کشیش‌های این کلیسا گشوده، آنها را تحریم و تابعیت دست کم ۱۹ اسقف را باطل کرده است. به نوشته خبرگزاری تاس، اموال کلیسا مصادره شده و راهبان نیز از صومعه قدیمی «پچرسک لاورا» در کی‌یف تخلیه شده‌اند.

کلیسای ارتودوکس اوکراین از لحاظ تاریخی روابط دیرینه‌ و عمیقی با کلیسای ارتودوکس روسیه دارد؛ البته این کلیسا پس از حمله روسیه به اوکراین چنین رابطه‌ای را انکار کرد و به‌رغم اعلام استقلال از کلیسای مسکو، زلنسکی کلیسای ارتودوکس اوکراین را به «جاسوسی برای روسیه» متهم و کلیسای ارتودوکس دولتی را جایگزین آن کرده است!

کد خبر 6097924

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد