Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:02:41 GMT

ضرورت تشدید نظارت بر بازارمرغ آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۴۱۳

ضرورت تشدید نظارت بر بازارمرغ آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول جلیلی در جریان بازدید از مرغداری گوشتی ۲۴۰هزار قطعه‌ای ارومیه اظهار داشت: از ابتدای مهرماه امسال در مرغداری‌های استان نزدیک به ۳ میلیون قطعه جوجه ریزی شده است که از هفته جاری بتدریج مرغ گرم وارد بازار مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در تولید گوشت مرغ استان وجود ندارد و تداوم تولید در واحدهای مرغداری ادامه دارد تصریح کرد: بایستی نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار بخصوص توزیع گوشت مرغ گرم ، توسط دستگاه‌های ذی ربط در استان بیش از پیش تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی یادآور شد: بیش از ۴ میلیون قطعه در آبان ماه امسال در مرغداری‌های استان جوجه ریزی شده است که طی ماه‌های پایانی سال وارد بازار می‌شود.

جلیلی اضافه کرد: به منظور تعدیل قیمت‌ها در سطح بازار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و افزایش قیمت مرغ گرم طی روزهای گذشته، تاکنون ۴۵۰ تن مرغ منجمد آماده طبخ در سطح استان در آبان ماه توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت مصوب مرغ منجمد آماده طبخ برای مصرف کننده ۱۵هزار تومان تعیین شده است که با اخذ حواله از سازمان صمت توسط عاملین توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی گوشت مرغ مرغ کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران