Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

یک مقام در وزارت انرژی عربستان سعودی گفت: ساعت سه و ۵۰ دقیقه بامداد امروز (دوشنبه)، مخزن سوختی در ایستگاه توزیع محصولات نفتی در شمال جده در پی یک حمله موشکی با پرتابه آتش گرفت.

به گزارش ایرنا وی افزود: نیروهای امداد و آتش نشانی، آتش را خاموش کردند و این حمله هیج تلفات جانی در پی نداشته است.

همچنین ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی نیز با تایید این حمله آن را محکوم کرد و مدعی شد که این حمله، شاهرگ انرژی جهان را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد دوشنبه اعلام کرد که یگان موشکی ارتش موفق شد با استفاده از موشک قدس ۲ ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی آرامکو عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.

بر اساس بیانیه‌ای که از سوی سخنگوی نیروهای مسلح یمن منتشر شد این حمله موشکی که با استفاده از موشک‌های هدایت پذیر قدس ۲ انجام شد موفقیت آمیز بود.

سریع تاکید کرد که موشک دقیقا به محلی که از پیش تعیین شده بود اصابت کرد و خودروهای آتش نشانی و آمبولانس‌ها به طرف محل اصابت در رفت و آمد هستند.

وی تصریح کرد که این حمله در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده نیروهای مسلح مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق خاک عربستان انجام شد.

او با تاکید بر اینکه عملیات نیروهای مسلح یمن ادامه خواهد یافت به شهروندان و شرکت‌های خارجی که در عربستان فعالیت دارند توصیه کرد که از تاسیسات حیاتی این کشور دور شوند.

به گفته سخنگوی ارتش یمن موشک‌های قدس ۲ اخیرا پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های عملی موفق در عمق خاک عربستان وارد فاز عملیاتی شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: عربستان انصارالله یمن حمله موشکی صراط نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی - انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خداوند متعال، کشتی اسرائیلی ام اس سی داروین (MSC Darwin) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و چند پهپاد هدف قرار داد و به فضل خدا این عملیات با موفقیت با اهداف خود رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی موشکی به یاری خداوند، تعدادی موشک بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرد.

نیرو‌های مسلح یمن به ادامه عملیات خود در یاری رساندن به ملت فلسطین از طریق ممانعت از دریانوردی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر اشغالگران می‌روند، در دریای سرخ و دریای عربی و در اقیانوس هند تاکید می‌کند و همچنین به انجام عملیات نظامی بیشتر علیه اهداف دشمن اسرائیلی در فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح