Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@17:31:50 GMT

کمپین شرکت روژین تاک: #بگذار_چشمات_بخنده

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۵۸۹

کمپین شرکت روژین تاک: #بگذار_چشمات_بخنده

روژین، خداوند بزرگ را سپاس‌گزار است که در این بحبوحه‌ی اوج شیوع بیماری منحوس کرونا که سایه‌ی سیاهِ فشار‌های روحی روانی، اجتماعی و اقتصادی بر جامعه سنگینی می‌کند، توانسته است با پویش مبتکرانه و نوین خود، #بگذار_چشمات_بخنده، بانی حفظ ایمان و انگیزه‌بخش بقای شادمانی در میان مردم باشد و امید به بازگشتِ روز‌های پر از لبخند را به جامعه تزریق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی روژین تاک؛ استقبال خوب و باشکوه مردم از پویش روژین بسیار دلگرم کننده بوده است و نشان می‌دهد مردمان میهن عزیزمان ایران امید خود را از دست نداده‌اند و با رعایت پروتکل‌ها، به رغم آنکه سختی‌هایی برای‌شان به بار می‌آورد، تلاش می‌کنند تا شرایط دوباره به روز‌های عاری از غم و بیماری باز گردد.   هرچند پوشیدن ماسک در این روز‌ها راه نشان دادن لبخند را بر آن‌ها بسته است، اما کوشیدند تا با چشمخند‌های زیبا و از ته دل، شادمانی نهفته در ژرفای وجودشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بخندند و سبب شادمانی و لبخند هم باشند.   از زمان شروع این پویش به تاریخ ۲۹ مهرماه ۹۹ تا انتهای آن ۱۵ آبان ماه ۹۹ استقبال خوب و بی‌نظیری از مسابقه‌ی چشمخند صورت پذیرفت و افراد بسیاری – از همه‌ی طیف‌ها و رده‌های سنی مختلف - در آن شرکت نمودند. شرکت کنندگان ماسک پوشیده، لبخند زدند و از چشمخند خود عکس گرفته و به پیج روژین دایرکت یا در صفحات خود با هشتگ #بگذار_چشمات_بخنده منتشر کردند.
تیم داوری روژین عکس‌های دریافتی را آرشیو نموده و اکنون در حال بررسی و قضاوت دقیق آن‌هاست تا از میان‌شان برترین چشمخند‌ها را برگزیند و به ۵۰ مورد از چشمخند‌های منتخب ۵۰ جایزه‌ی یک میلیون تومانی هدیه دهد.
در مجموع می‌توان گفت، کمپین روژین به خوبی از منظرِ روانشناختی، جامعه‌شناسی، و آسیب شناسی معضل پاندمی کرونا و مصائبی را که این بیماری برای مردم و جامعه به بار آورده است بررسی کرده و تلاش نموده با راه‌اندازی این چالش ابتکاری و نوین هم افراد را به رعایت نکات بهداشتی پیشگیرانه مانند ماسک زدن تشویق کند و هم انگیزه و امید را در دل آن‌ها زنده نگه دارد و از سویی راه خندیدن با چشم‌ها را به مردم یادآور شود و نهایتا به چشمخند‌های آن‌ها جایزه و پاداش نیز بدهد.
شرکت روژین تاک صمیمانه از مشارکت مردم در این طرح ابتکاری و پویش شادی‌بخش تشکر می‌کند و روز‌هایی بی‌دغدغه و بدون بیماری و غم و اندوه و سرشار از عشق و شادی و امید را برای هم‌میهنان‌مان و مردم سرتاسر جهان آرزو می‌کند. لینک کوتاه: asriran.com/003B3w

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روژین تاک روژین کمپین روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد

به گزارش ورزش سه، ساعاتی پیش علی خطیر و رضا درویش دو مدیرعامل دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در محل برگزاری مراسم حضور یافتند و در بدو ورود با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان رودررو شدند. همچنین احسان خاندوزی در همین زمان وارد سالن برگزاری این مراسم شد.

نکته جالب در عکس های ارسالی صورت بشاش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است که خود در این جابه‌جایی نقش مهمی را ایفا کرده است.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • لبخند شکوفه های بهاری در مازندران
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد