Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@12:36:41 GMT

دردسرساز شدن توییت جنجالی ب‌ام‌و+عکس

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۶۰۱

دردسرساز شدن توییت جنجالی ب‌ام‌و+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، با گسترش شبکه‌های اجتماعی، شرکت‌های بسیاری از این بستر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. این بستر اگر چه مزایای متعددی دارد، اما بعضا ممکن است به یک چاقوی دو لبه بدل شده و پیامدهای منفی بزرگی را برای اشتباهات به ظاهر کوچک به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمپانی ب‌ام‌و اخیرا برای کراس‌اوور جدید iX یک کمپین تبلیغاتی به نام «دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟» راه‌اندازی کرده است. در بخشی از این کمپین، ب‌ام‌و عبارت OK, Boomer را در توییتر به کار برده که آن هم باعث بروز انتقادات فراوان در روزهای گذشته شده است.  
عبارت OK, Boomer برای پایان دادن بحث با فردی بزرگسال که علاقه‌ چندانی به واقعیت‌های روز و تکنولوژی‌های نوین نداشته و اکثرا در گذشته به سر می‌برد، کاربرد دارد و عمدتا توسط نوجوانان و جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عبارت بار منفی زیادی داشته و به نوعی با تحقیر طرف مقابل را به عقب‌ماندگی متهم می‌کند.
حال ب‌ام‌و با انتشار توئیتی دیگر، از تمامی طرفداران و کسانی که آزرده خاطر شده‌اند، رسما عذرخواهی کرده است. در این توئیت خودروساز مونیخی گفته:
«مهم نیست که چند سال دارید، صدایتان را می‌شنویم. ما متاسف هستیم، قصد نداشتیم با اصطلاح عامیانه به کسی توهین کنیم. مسیری که به دنیای جدید ختم می‌شود، پردست‌انداز است، اما امیدواریم در این سفر شما به ما ملحق شوید.»  
این نخستین باری نیست که ب‌ام‌و در شبکه‌های اجتماعی مرتکب اشتباه می‌شود. در ماه مارس و در بحبوحه شیوع کووید19 نیز این شرکت از پیامی با تم ویروس کرونا برای تبلیغ i8 در توییتر استفاده کرده بود. پس از مواجهه با واکنش‌های منفی، ب‌ام‌و مجبور شد این توییت را حذف نموده و به خاطر انتشار آن عذرخواهی کند.    
کراس‌اوور iX، مقصر اتفاقات اخیر!   حال باید منتظر ماند و دید واکنش ب‌ام‌و در قبال انتقادها از زبان طراحی جدید کمپانی، به ویژه ظاهر کراس‌اوور iX که از دید طیف گسترده‌ای از طرفداران و کارشناسان زشت است، چه خواهد بود. آیا باواریایی‌ها به نظرات منتقدین گوش کرده و از آن جلو پنجره حجیم فاصله خواهند گرفت و یا با بی‌توجهی به انتقادها مسیر فعلی را ادامه خواهند داد؟ زمان پاسخ این سوال را مشخص خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو توییت تبلیغ توییتر چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • خالکوبی منشوری تتلو در دادگاه دردسرساز شد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود