Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@08:12:49 GMT

فکری: خسته نمی‌شوم، فقط فرصت می‌خواهم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۶۳۵

به گزارش جام نیوز، محمود فکری سرمربی تیم استقلال پس از بازی خبرساز برابر فولادخوزستان، سعی کرد سکوت کند اما او امروز مصاحبه‌ای درباره شرایط جدید خودش و استقلال انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 

*بعد از بازی با فولاد ریکاوری داشتیم و دیروز به بچه ها استراحت دادیم. امروز هم تمرین را سپری کردیم و فردا به امید خدا تمرین می کنیم و آماده می شویم برای بازی بعدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*قرار نیست اینقدر زود خسته بشوم ولی بعضی وقت‎‌ها یک سری باخت ها لازم است که دوست و دشمن خودتان را بشناسید. فضای بسیار مسمومی را ایجاد کردند.

 

*استقلالی ها باید بدانند چه من مربی باشم چه هر کس دیگری، باید به آنها فرصت داده شود تا خودشان را نشان دهند. مثلا من خودم معتقد بودم از هفته هفتم باید در مورد استراماچونی نظر بدهیم. استقلالی ها باید حواسشان باشد که بازیچه دست برخی برای رسیدن به منافع آنها نشوند. به هر حال در هر بازی ایرادهایی هست و من بعد از بازی با مس رفسنجان گفتم باید دنبال ایرادهایمان باشیم. وقتی می بازیم این ایرادها بیشتر است. اگر منطقی فکر کنیم تا ایرادها را پیدا کنیم، خوب است ولی اگر هجمه غیرمنصفانه وارد شود، خود استقلالی ها باید حواسشان باشد.

 

*از تمام پیشکسوت‌هایی که از تیم، گذشته و آینده خودشان حمایت کردند، تشکر می کنم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش استقلال فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم