Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه در نشست مشترک با همتایان انگلیسی و آلمانی خود در برلین ضمن تاکید بر لزوم تداوم تلاش‌ها برای حفظ توافق هسته ای ایران، در مورد آینده راهبرد دستیابی به اهداف مشترک، در رابطه با سایر قسمت‌های برجام پس از انتقال قدرت در آمریکا رایزنی کرد.

به گزارش برنا، «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه در نشست مشترک با همتایان انگلیسی و آلمانی خود در برلین ضمن تاکید بر لزوم تداوم تلاش‌ها برای حفظ توافق هسته ای ایران، در مورد آینده راهبرد دستیابی به اهداف مشترک، در رابطه با سایر قسمت‌های برجام پس از انتقال قدرت در آمریکا رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزرای امور خارجه سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان امروز پس از دیدار سه جانبه در برلین ابراز امیدواری کردند انتقال قدرت در آمریکا بتواند دورنمای تازه‌ای را برای حفظ برجام باز کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرانسه برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد