Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:13:38 GMT

اوباما: اعتماد به آمریکا در برجام زیر سوال است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۸۲۸

اوباما: اعتماد به آمریکا در برجام زیر سوال است

رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از سیاست خارجی دولت ترامپ، گفت: جهان همچنان درباره چگونگی اعتماد به آمریکا در موضوعی چون برجام و توافق پاریس، سوال دارد.

به گزارش ایمنا، باراک اوباما روز دوشنبه در گفت‌وگو با واشنگتن‌پست افزود: جهان هنوز در مورد چگونگی اطمینان و ثبات ایالات متحده در دوران بایدن به عنوان مثال توافق پاریس و توافق ایران سوال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خسارت وارد شده است و زمان لازم است تا از آن خارج شویم اما بایدن افراد مناسب را در مناصب قرار می‌دهد.

اوباما همچنین با توجه به گزینه‌های بایدن برای کابینه خود، آنتونی بلینکن را که رئیس جمهوری منتخب به عنوان وزیر خارجه خود برگزیده است، "برجسته" و "یک دیپلمات ماهر، مورد توجه در سراسر جهان" خواند.

وی خاطرنشان کرد: شما در حال تحقق تیمی هستید که من به آن اطمینان زیادی دارم.

رئیس جمهوری سابق آمریکا در عین حال تصریح کرد: مهم است که به رسمیت شناختن اعتمادی که متحدان ما و جهان به رهبری آمریکا داشتند، در یک شب بازسازی نخواهد شد. آنها از دیدن افرادی چون تونی که در کنفرانس‌های مختلف در سراسر جهان بوده و برای بازگشت رهبری سنتی که ایالات متحده ایفای نقش داشته است، بسیار راحت و خوشحال خواهند شد.

بایدن قصد دارد به زودی پس از روی کار آمدن به توافقنامه آب و هوایی پاریس و توافق هسته‌ای ایران بپیوندند.

اوباما با بیان اینکه به هر حال خساراتی وارد شده است و مدتی طول خواهد کشید تا خود را از آن بیرون آوریم، ابراز امیدواری کرد کابینه بایدن و افرادی که برگزیده شده‌اند، قادر به انجام آن خواهند بود اما ممکن است بلافاصله اتفاق نیفتد.

منبع: ایرنا

کد خبر 457282

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باراک اوباما برجام آمریکا جو بایدن جو بایدن 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا لایحه کمک‌های ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بایدن امروز چهارشنبه پس از امضای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون، در خصوص ارائه کمک‌های آمریکا به اوکراین بیان کرد: کی‌یف تمایل و مهارت برای پیروزی در جنگ برابر روسیه را دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در مورد کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها به پر کردن مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک می‌کند.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود