Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در حاشیه برگزاری دوره توان افزایی سگ‌های زنده یاب جمعیت هلال احمر استان تهران که به مدت دو روز در شهرستان فیروزکوه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: از روز گذشته دوره توان افزایی سگ‌های زنده یاب جمعیت هلال احمر استان تهران با بازدید مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان تهران و نیز سرپرست تیم آنست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این دوره مرور بر کارهای گذشته و تمرینات جدید توسط مربیان به سگ‌ها آموزش داده شد و سگ‌ها تمرینات مخصوص را انجام دادند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در خصوص تیم‌های جست‌وجو نجات شهری بیان کرد: با تشکیل جلسه مشترک که با آتش‌نشانی تهران برگزار کردیم، مقرر شد با همکاری کشور اتریش و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، دوره بین المللی جست‌وجو نجات شهری را برای ۱۲۰ نجاتگر از اواسط آذر ماه آغاز شود.

 تاجیک نوری اضافه کرد:طبق برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شد آموزش‌ها به صورت تئوری و عملی به مدت ۱۰ هفته و با حضور ۶۰ امدادگر جمعیت هلال احمر استان تهران و ۶۰ آتش نشان برگزار شود.

 

انتهای پیام/۶۷۰۲۹
 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران آموزش جو توان افزایی جمعیت هلال احمر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود